Hey Allen
Ter info voor wie er wat mee kan/wil - ik ben bezig een PHP module te maken om .blend files te kunnen lezen. Het idee is om er een freeware gebeuren van te maken.Je kunt bijvoorbeeld afbeeldingen die in de file zitten weergeven, en verder alle properties van alles wat er in zit. Misschien wat voor Nick's project, bijvoorbeeld.Als je er iets mee zou willen, dan hoor ik graag wat zodat ik daar een interface voor kan maken!
Zo nu mijn vraag: waarom PHP en niet Python (of Blender zelf?)?
Citaat van: PKHG op 28 april 2015, 10:00:04 amZo nu mijn vraag: waarom PHP en niet Python (of Blender zelf?)?Omdat ik het leuk vind dit soort dingen uit te zoeken, en ik voornamelijk in PHP programmeer.Het werkt als het goed is met alle versies .blend files, al heb ik het niet met oudere versies getest.
Dat wordt automatisch bij het opslaan toegevoegd aan elke .blend file sinds versie...weet ik niet, maar al een aardig tijdje.
...wat moet je doen opdat er een TEST in de *.blend file komt?
Dat wordt automatisch bij het opslaan toegevoegd aan elke .blend file...
Citaat van: PKHG op 01 mei 2015, 11:07:32 am...wat moet je doen opdat er een TEST in de *.blend file komt?Niks, wantCitaatDat wordt automatisch bij het opslaan toegevoegd aan elke .blend file...
Serieus - voor de derde keer: dat gaat vanzelf. Standaard.