Altijd handig, bedankt.
Met de challenges houd ik het wel bij de "onze". Ik kom nu al tijd te kort.
Ik zal het ook maar houden op onze modellen... Mocht ik over een jaartje of dergelijken
Niveau II in de programmeer wereld hebben afgerond en ik ga 3D Programeren,
dan denk ik dat de kans groot is, ik weer met blender aan de slag ga, om te beginnen
met de Ogre3D Addon. Waarmee ik dan zeker aan het begin van Programeer Niveau III,
blender nodig zal hebben om modellen te maken zoals game environment, characters
enemys, items, bosses, etc... en die dan ook unwarpen en renderen
met de inmiddels wel bekende PBR Principled Shader in Blender 2.79, als deze ogre3d
ondersteunt.
Dan denk ik dat ik liever zelf modellen maak, i.p.v. ze van internet te halen (waarbij
je dan ook nog eens de risico loopt, dat je nog geld moet betalen om die modellen
te downloaden, ik ben dus een beetje anti-betaal namelijk)... Moet dan alleen wel mijn
vaardigheden van blender gelijk nog flink trainen tijdens Programmeer Niveau III.
Zal dan ook mogelijk sky boxes moeten renderen met dag\nacht cycles...
Ik hoop dan wel aan het eind van programmeer niveau III ogre3d niet meer nodig
te hebben..., dan hoop ik zulke tools zelf te kunnen programeren voor *.mesh data...
voor alle ondersteunende modellen, incl. 'Obj, 'STL, Colleda, '3ds, etc'...
Nog succes met blenderen, ik heb het verlopig druk met programeren..., Jamie.