[Edit mode]
Selecteer gewenste faces/vertices/edges -> Druk op P -> kies gewenste mode, bijv. Selection
Je hebt dan van 1 object, twee losse objecten.
LOD?
Hee... het is nog gelukt ook... bedankt... Ik heb het met een cube geprobeerd en voila...
Nu je vraag over LOD, hier is het antwoord:Maar ik bedoelde hiermee dat je heloof ik niet een game scense als een groot object
kan level of detailizeren (LOD), dus als ik mijn model dan in verschillende stukken opdeelt... lukt dat
waarschijnlijk wel, maar dan moet ik wel mijn triangles verminderen... dat bedoelde ik met LOD..
Dus LOD zal neem ik aan niet zonder te scripten lukken met een game wereld als een groot model.
Want ik heb deze topic dus gestart, omdat ik misschien met een curve modifier een grote level wil
kunnen creëren en dan opdelen in verschillende stukken, en dan vervolgens LOD creëren...
Vandaar dat ik wilde weten of dat kan... en dat is dus gelukt !...
Nogmaals bedankt, groetjes Jamie.