Hoi medeblenders...
Ik ben momenteel wat aan het expirimenteren met
Producal Textures en weet echter
alleen goed hoe je dit op "Faces" kan doen. Maar ik zal dit ook eens willen proberen met
voxels (Point Destiny Node Settups)... zodat ik realistischere renders / game assents kan
renderen in blender cycles.
Heeft iemand enige idee, hoe je point destiny texture moet gebruiken om dan volumetrics
voxels te kunnen genereren, volledig met nodes - om bijvoorbeeld 360 Paronama's van bijv.
wolken of gallexys te kunnen creëren in blender cycles - voor bijv. de BGE...
Anders kun je misschien een bekende tutorial plaatsen over "Cycles Producal Texture /
Point Destiny" - als je die kan vinden... misschien dat ik ook voor mezelf ga kijken voor
een tutorial over "Cycles / Producal Textures / Point Destiny"... als jullie die niet kunnen
vinden, is het niet erg... ik help ook wel mee met zoeken.
Mijn plan is om eigenlijk FreeCAD te gaan leren, maar zolang nog niemand mij kan helpen
hiermee, ben ik van plan om nog even met blender aan de slag te gaan.
Alvast bedankt voor informatie, groetjes Jamie.