Topic: [Cycles] Photo-realistic skin shader (node setup)  (gelezen 5264 keer)


superjamie

« Gepost op: 25 oktober 2016, 15:07:05 pm »
Hoi medeblenders...

Ik ben van plan om mij de komende tijd te gaan richten op het modelleren en het renderen
van mensen... en later ook voorwerpen en omgevingen... maar dan heb ik nog een vraag:

Heeft iemand enig idee hoe je met subsurface scatter shader foto-realistische skin effecten
kunt bereiken, met een image textuur van een huid ?... Het is de bedoeling dat het ook
werkt op bijvoorbeeld een huid textuur van sproeten, pukkels of bijvoorbeeld moeder-
vlekken...

Kan iemand mij helpen met het vinden van goede leerzame tutorials voor het creƫren van
een foto-realistische skin shader op een image textuur van een huid ?...

Alvast bedankt, groetjes Jamie.
« Laatst bewerkt op: 25 oktober 2016, 15:11:40 pm door superjamie »

Offline Zaph

  • Member
  • *
  • Berichten: 540
    • Bekijk profiel
    • Zaph webdevelopment
« Reactie #1 Gepost op: 25 oktober 2016, 16:53:16 pm »

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 25 oktober 2016, 17:23:17 pm »
Gewoon de juiste algoritmen invoeren in de google search bar een de antwoorden komen op je af...

Offline Speedthriller

  • Member
  • *
  • Berichten: 19
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 25 oktober 2016, 20:19:16 pm »
Je kunt ook de volgende add-on gebruiken. http://www.manuelbastioni.com/manuellab.php De skin shaders die hier gebruikt worden zijn erg goed vind ik.

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 25 oktober 2016, 20:59:57 pm »
Grappig ik had zojuist deze addon in mijn favorieten gezet.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #5 Gepost op: 25 oktober 2016, 22:23:02 pm »
Ik gebruik hem al een tijdje want je kan er ook anime characters mee maken. Zeker een aanrader.