Topic: BGE physics - exploderende kubus  (gelezen 4278 keer)


Offline Mark aka Dark

  • *
  • Berichten: 785
    • Bekijk profiel
    • Mijn eigen site
« Gepost op: 06 juni 2013, 09:50:59 am »
Gisteren onverwachts thuis, en maar eens geklooid met de physics die in Blender zitten. Zooo leuk speelgoed.

Had al een idee voor een nieuwe logo animatie, en wilde even kijken of (ik) dat kon. Iets met een exploderende kubus. Beetje wezen spelen, en dit is het resultaat tot nu toe. Ben nog niet tevreden, maar dat komt later wel. Tis trouwens een low res filmpje. Had geen zin in lange render tijden.  :oops:

MAD

http://www.youtube.com/watch?v=6eahwUedtpM
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »
MAD staat voor: Mark Aka Dark
Problemen met inloggen? Mail naar: info@dbc-3d.nl

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,387
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1 Gepost op: 06 juni 2013, 17:51:17 pm »
Mark,
Ziet er heel interessant uit en het lijkt me een mooi effect dat een logo door een exploderende muur heen komt.
Ben ook benieuwt of je tekst kan laten exploderen.

Laat je fantasie maar eens los op je nieuwe logo animatie ben heel benieuwd. :shock:
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,420
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 10 juni 2013, 18:39:33 pm »
Ziet er mooi uit. Ik ben laatste tijd met vuur bezig geweest voor een scene...Zodra ik iets moois heb gemaakt post ik het.
Leuk experiment. En inderdaad, dat kan natuurlijk ook met tekst, maar ik heb nog geen tijd gehad voor explosies...
Ik heb ook interesse om mooier met logo's en tekst te kunnen werken... explosies zijn altijd leuk !
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »