Ha, belangrijke stap verder met 2DAnimation.
Ik heb twee boeken over Cartoon Images van C. Hart. daarvan heb ik er een uitgepikt en probeer het met ALLEEN de muis in de 2DAnimation na te bouwen.
De meest belangrijke tip komt van
https://blender.stackexchange.com/questions/164209/how-to-insert-a-reference-picture-in-2d-animation?answertab=active#tab-top om een plaatje in de achtergrond te krijgen ..
Ik heb er een startfiguur via fotograferen als jpg aangemaakt en
dat werd deze
En dit nu met de muis natrekken (valt flink tegen dus en graphicstablet: volgende wens)
Dat werd een scheef heel slecht iets, maar dan de EDIT_mode
gebruikt om de onderdelen te smooth - en , aanpassen en dat is me op eens wel gelukt. Ook in draw-mode twee ogen gemaakt, de tweede via (gewoon Blender) Shift D, werkt ook ;-)
oh oh, na ja, oefenen maar . (en graphic tablet OPA !!!)
hm en nu maar een beetje inkleuren snappen, den daarna de eerst (primitieve) 2D animatie stappen
In totaal leuk gepuzzel hoe dat allemaal moet (kan)
Uebung macht den Meister, zou ik dan maar zeggen ;-)
En nu dit:
de onderdelen apart aangemaakt met circle en skale, move ;-)
Even wennen , maar ja, de eerste moeilijke stappen zijn achter de rug.
Wie doet mee?