Topic: Keyframes rig selectie probleem  (gelezen 10895 keer)


Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,420
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 16 april 2020, 21:35:35 pm »
Hoi , ik moet een animatie opnieuw doen , wegens verkeerde soort animatie key interpolatie.
Ik moest eigenlijk beziercurve  "ease" hebben. Vroeger stond dat standaard aan.
Nu wil ik het opnieuw doen maar de keys verwijderen is een probleem , want ik kan slechts één bot tegelijk in de rig selecteren.
Ook in andere modi , dus ook in object mode , edit mode. Niets helpt.
Vervelend , ik wil alle keys tegelijk verwijderen.

Bij voorbaat dank !  ::) :o :-[

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,387
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1 Gepost op: 17 april 2020, 13:39:42 pm »
Jammer Blenderbrammetje ik heb geen idee :-\

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,420
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 18 april 2020, 17:54:12 pm »
Ik vergeet gewoon te veel specifieke Blender toetsencombinaties.
Zo druk ik bijvoorbeeld CTRL - A om alles te selecteren , terwijl dat in Blender gewoon de "A" is.
Was net bij een vriend , terwijl ik kijk weet ik het meteen weer.
Ik ga weer eens een "Piece a day" maken.
Losse kleine projectjes , ook animaties , om even terug in de Flow te komen... ::)  8)

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,420
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 19 april 2020, 19:02:55 pm »
Ha , toch nog gelukt. Binnenkort de nieuwe animatie.  ::) :P