Welkom bij de Dutch Blender Community
Log in
of
registreer jezelf
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Index
Forum
Help
Zoek
Inloggen
Registreren
Dutch Blender Community
-->
Creaties
-->
Experimenten
kerstbal breien
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Topic: kerstbal breien (gelezen 4031 keer)
kerstbal breien
rozz
Member
Berichten: 1,851
«
Gepost op:
09 december 2015, 18:24:33 pm »
Valt nog nie mee om een kerstbal te breien....maar kom in de buurt...
Gelogd
Re: kerstbal breien
wimblen
Member
Berichten: 329
«
Reactie #1 Gepost op:
09 december 2015, 20:04:25 pm »
Het is wel heel apart maar wel heel grappig. Alleen lastig om in de kerstboom in de kamer te hangen.
groetjes wim
Gelogd
skypenaam wimeep
ASUS ALL-in-one Desktop
intel(R) Core(TM) i3-4005U CPU 1.70GHz
RAM 4.00GB
Re: kerstbal breien
IJp
Berichten: 4,387
«
Reactie #2 Gepost op:
09 december 2015, 22:45:12 pm »
Dat is een bal voor een geitenbreier ;-)
ik moet zeggen, als ik de image aan klik vindt ik de ballen er onder interessanter ;-)
Gelogd
Groetjes, Wil
http://wijpelaar.wixsite.com/ijpart
Re: kerstbal breien
rozz
Member
Berichten: 1,851
«
Reactie #3 Gepost op:
10 december 2015, 07:36:51 am »
een parel als kerstbal.....
Gelogd
Re: kerstbal breien
Nick Van den Broeck
Member
Berichten: 216
«
Reactie #4 Gepost op:
10 december 2015, 11:11:49 am »
De schaduwen op die gebreide bal zijn wel heel gepixeld. Vreemd hé?
Heb je trouwens een bump of normal map gebruikt voor die texture. Dat kan al veel helpen.
Gelogd
Re: kerstbal breien
rozz
Member
Berichten: 1,851
«
Reactie #5 Gepost op:
10 december 2015, 11:43:48 am »
Een color, een bump en een normale map...moet nog FF met de node setup stoeien, vond het ook al raar.
Zal na mijn werk de node setup FF posten, ben ervan overtuigd dat ik een goeie tip van je ga krijgen Nick...
Gelogd
Print
Pagina's: [
1
]
« vorige
volgende »