ik hoop vooral dat je het zelf goed vind. Ik denk dat het resultaat er in ieder geval al goed uitziet en ik heb eigenlijk niet veel op te merken op je node tree en zo.In je tweede figuur zie ik dat je de bedoeling hebt om een soort embleem te maken met het schild en een leuze erboven. De achtergrond ziet er daar wel interessant uit. Hoe heb je die gedaan? Het ziet er een texture uit, maar het lijkt ook alsof je het texture hebt gebruikt als een diplacement modifier op je achtergrond.Merk ook op, maar dat is misschien je bedoeling, dat je schild een schaduw werpt op de achtergrond. Waarschijnlijk door een lamp aan de linker kant van je scene.Wat betekent trouwens de latijnse leuze? Ik heb nooit Latijns gehad, maar wat ik kan lezen zou ik vrij vertalen als 'sterkte door verdamping' /quote]Zelf vind ik het nog niet helemaal af maar ik weet niet wat er nog moet gebeuren.De achtergrond is gewoon een bewerkte "plane" ik heb wat zitten knoeien in sculp mode.En ja , die shaduw is een probleem , ik weet dat je een shaduw niet mee hoeft te renderenmaar ik vind de optie niet om dit uit te zetten ,ik heb dit geweten het is iets met " cast shadows " Dit wapen schild heb ik gemaakt voor een goede vriend een springlevendige 80 jarige rakker hij heeft mij alles bezorgd , ook de text maar wat het betekend weet ik niet hier is het huidige schildgreetz