Welkom bij de Dutch Blender Community
Log in
of
registreer jezelf
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Index
Forum
Help
Zoek
Inloggen
Registreren
Dutch Blender Community
-->
Hulp
-->
Materialen en Texturing
The Basics of Good Texturing
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Topic: The Basics of Good Texturing (gelezen 4581 keer)
The Basics of Good Texturing
IJp
Berichten: 4,387
«
Gepost op:
30 maart 2015, 14:03:36 pm »
Blender Guru The Basics of Good Texturing.
Toch weer even goed om weer even door te nemen.
https://youtu.be/rzXNZkEoTAk
Gelogd
Groetjes, Wil
http://wijpelaar.wixsite.com/ijpart
Re: The Basics of Good Texturing
Ezra
Member
Berichten: 206
«
Reactie #1 Gepost op:
31 maart 2015, 11:24:51 am »
Inderdaad. Nooit er aan gedacht om speciale textures te maken als normal map en voor reflection. Ik heb altijd maar wat zitter rommelen in de node editor, en dan hopen dat er iets goeds uitkomt.
Gelogd
Re: The Basics of Good Texturing
IJp
Berichten: 4,387
«
Reactie #2 Gepost op:
31 maart 2015, 16:13:30 pm »
Ik neem ook nooit de tijd ervoor ik sluit de image maar snel aan de Material Output/ Displacement in de node editor.
Maar je ziet als je er wat tijd aan besteed je een heel gave textuur kan creƫren.
Gelogd
Groetjes, Wil
http://wijpelaar.wixsite.com/ijpart
Re: The Basics of Good Texturing
Zaph
Member
Berichten: 540
«
Reactie #3 Gepost op:
31 maart 2015, 16:42:21 pm »
Ha, leuk: beta-testen op cgfort.com
Gelogd
Re: The Basics of Good Texturing
JvL
Member
Berichten: 3,415
«
Reactie #4 Gepost op:
31 maart 2015, 17:04:40 pm »
Ook gelijk even aangemeld daar.
Gelogd
Re: The Basics of Good Texturing
rozz
Member
Berichten: 1,851
«
Reactie #5 Gepost op:
31 maart 2015, 17:05:38 pm »
Leuk initiatief weer van meneer a.price....a guru indeed
Gelogd
Print
Pagina's: [
1
]
« vorige
volgende »