Topic: Wrecking ball?  (gelezen 13433 keer)


Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,387
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #15 Gepost op: 02 februari 2014, 12:28:00 pm »
Rojo_12  ik kom dit tegen op internet.
dit is het helemaal voor jou ;)
http://www.youtube.com/watch?v=JIL6JYroUoE
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,420
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 06 februari 2014, 11:35:39 am »
Tip, zorg dat het middelpunt van je mesh, die stip, in de bovenkant ban je touw of cylinder zit.
Dat kun je voor elkaar krijgen als je in (TAB) edit mode (A-A) toetst om alles te selecteren,...en dan alles te verschuiven tot de stip zit waar je hem hebben wilt. alles draait daar nl. omheen, het is het middelpunt van je mesh.

Als je dan een sphere aan de onderkant vastmaakt met een (CTRL P) parent relatie, en je draait je "touw" dan kun je in ieder geval je kogel laten slingeren......


Succes
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »