Ik was even ingedut....
De makkelijkste methode om het rechterdeel te spiegelen is om alle te spiegelen objecten te selecteren en samen te voegen met ctrl+j.
Daarna plaats je in de topview de cursor (cirkeltje) links van de muur en vervolgens klik je op Origin aan de linkerzijde van je scherm en selecteer Origin to 3D cursor.
Ga nu naar Modifiers en selecteer Mirror. Je moet alleen even kijken over welke as je moet spiegel want dat is afhankelijk in welke richting jouw model staat.
Als hij naar de goede zijde gespiegeld is heb je twee keuzes:
- Je kiest niet voor Apply voor de Modifier en dan zal alles wat je rechts verandert ook links gebeuren (kan je dubbel werk schelen).
- Je klikt wel op Apply en dan vormen de twee muren 1 object (kan ook zijn voordelen hebben).
Wil je nu alle onderdelen van de muren weer als losse objecten hebben dan kun je in de Edit Mode op P drukken en By Loose Parts kiezen (Alleen als je Apply gekozen hebt want anders heo je alleen weer de rechtermuur over).
Pfff....dat is een heel verhaal. Mocht het niet lukken laat het dan even weten want dan kunnen we even kijken waar het mis gaat.