Hallo!!
Hier even een snelle kijk in mijn nieuwe projectje...
Met het idee in m'n achterhoofd om me alvast te oriënteren voor FaceRig, ben
ik begonnen aan een beestje.
Van het een komt het ander en vervolgens dwaal ik weer heel ergens anders rond...
Zo kwam ik ook deze keer uit op modifiers.., ik hou van modifiers...
Haha, maar nu dus druk bezig om nog wat gaatjes te vullen en dan maar eens gaan
nadenken over hoe ik net als een echte kameleon, de kleuren zou kunnen laten veranderen...
Ik hoor graag wat jullie van m'n knutselwerkje vinden en wat er nog verbeterd/veranderd zou
kunnen worden!!
Alvast een fijn weekend!!
Mvg Wesley
Ik wil niets verkeerds zeggen, maar ik zou zelf een echtere kameleon modelleren, dus
zoals die er echt uit ziet, tenzei je een cartoon of speeltje of dergelijke wilt modelleren.
Maar dat komt misschien omdat ik meer van de foto-realismen ben en het na-bootsen
van foto's/opnamens die toch volledig met de computer zijn gemaakt om als architecture
voor mijn projecten en/of billboard plaatjes voor de blender game engine te kunnen
gebruiken... aangezien ik meer van 3d-printing ben om machine onderdelen te kunnen
creëren, maar dat word nog veel oefenen...
Maar goed...
Maar je moet mij niet verkeerd begrijpen, je werk ziet er goed uit... en je moet zelf
weten met welke stijl vorm en realismen je liever werkt... maar ik zelf ben meer van het
nabootsen van de realiteit, dus ook van plaatjes en animaties die volledig met de
computer zijn gemaakt terweil ze zoveel mogelijk op foto's of opnamens lijken. Hoewel
dat met de blender game engine niet zo makkelijk is, maar dan kan ik het nabootsen
van foto's met cycles render doen en het dan gebruiken als textuur plaatjes in de
blender game engine, hoewel ik het nabootsen van foto's en/of korte opnamen zoiezo
in cycles doe... niet met internal.
Maar doe maar lekker wat je wilt... je moet het zelf weten !.