Topic: [Texturing] Expirimenteren met Procedural Textures, wie doet er mee ?...  (gelezen 4482 keer)


superjamie

« Gepost op: 26 februari 2017, 14:40:30 pm »
Hoi medeblenders...

Laten wij eens wat expirimenteren met "procedural textures" in cycles render.
Dit zijn wat dingen die ik heb geexpirimenteerd met procedural textures:


Blender Cycles -Procedural Marble Texture I:








Blender Cycles - Procedural Carneval Texture I:






Blender Cycles - Procedural Linoleum Texture I:










Blender Cycles - Procedural Linoleum Texture II:






Dit zijn vier textures van mijn expirimenten met procedural textures...
Deze heb ik volledig gegenereerd in blender cycles... zonder dat ook
maar "1 onderdeel" van deze textures van internet komen...

Ik denk erover na om nog een betere laptop aan te willen schaffen
om procedural textures in cycles te kunnen baken en vervolgens in
blender game engine te kunnen toepassen... maar dan moet ik nog
wel geld hebben om die laptop te kunnen kopen...






Wat kunnen jullie mij nog leren ? - Doe ook mee met mijn expiriment !

Maar goed...

Ik neem aan dat professionele game-developers, animatoren en renderers alles zelf
maken, inclusief hun eigen texturen en materials... behalve als ze 3d-gescande
modellen en/of omgevingen gebruiken...

Misschien wil ik mezelf ook aanleren om alles zelf te creƫren, inclusief modellen,
textures, materials... doe ook mee met expirimenteren !...

Succes met procedural textures, groetjes Jamie.

« Laatst bewerkt op: 27 maart 2017, 10:13:35 am door Jamie van Cadsand »