Hier is alles van sculpting in te zien.
https://www.youtube.com/watch?v=tZnUgt659oI
Ik geloof dat deze add-on al oud is. Ik had gezien dat deze voor geloof ik blender 2.69 is.
Dus ik denk dat ik mijn model environment dan eerst moet subdevisen en dan pas moet
sculpten.
Vandaag komt als het goed is mijn vrijwilliger (Liban) voor blender enzo, dan ben ik dus
van plan om een boerderij te gaan sculpten, maar dan eerst modelleren... tenminste,
dat wil ik dan proberen.
Later ben ik van plan om de diffuse, normal, height, metallic en de ambient occlusion
mappen erop te gaan tekenen, met blender's ingebouwde texture painter. De diffuse,
normal, height, metallic en de ambient occlusion mappen maak ik dan met het
programma "Awesome Bump", hoewel ik ook ambient occlusion aan de gleuven van
die boerderij wil hebben, dat probeer ik dan te doen door het in blender te baken,
in blender's internal render engine, tenminste... als dat lukt... ik ga er vanuit (want
het is inmiddels al een tijd geleden dat ik iets in blender heb gebaket, dus misschien
zal ik dan ook nog even moeten wennen aan hoe het werkt, maar eerst alles er op
tekenen...
Die boerderij wil ik dan als test-game scene inladen in "Unity3D", om zomaar te kijken of
het mij lukt, om een game scene te creëren. Ik moet dan nog wel uitzoeken, hoe ik de
sky box kan aanpassen in unity3d. Ik heb momenteel unity 5.5 op mijn gewone PC staan,
gisteren gedownload.