Topic: [Blender 2.78, Cycles] Render Spherical Stereo Images for VR, hoe werkt dat ?  (gelezen 4392 keer)


superjamie

« Gepost op: 02 oktober 2016, 14:56:32 pm »
Hoi medeblenders...

Ik heb nu blender 2.78 en ik las dat blender cycles nu ook VR ondersteunt (hoewel ik
nog geen VR Oculus of dergelijke heb)...

Mijn vraag is... hoe werkt dit en waar kan ik die ondersteuning vinden ?... dan kan ik er
als ik wil, hoop ik al mee gaan oefenen...

Hier las ik dat: https://wiki.blender.org/index.php/Dev:Ref/Release_Notes/2.78

Kan iemand mij hiermee helpen ?...
Alvast bedankt, groetjes Jamie.

Offline danchap

  • Member
  • *
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 02 oktober 2016, 15:35:47 pm »
He Superjamie

Je kan dat vinden op YouTube https://www.youtube.com/watch?v=ajdnTVDxsxU. Rond minuut 05:19 in het filmpje

superjamie

« Reactie #2 Gepost op: 02 oktober 2016, 21:26:52 pm »
He Superjamie

Je kan dat vinden op YouTube https://www.youtube.com/watch?v=ajdnTVDxsxU. Rond minuut 05:19 in het filmpje

Ja, ik heb deze filmpje al gezien... door een andere tutorial over een VR expiriment, is het
mij al voor een deel gelukt, maar waar kan ik die bestand voor een 360 degrees immersion
dan downloaden, zodat iedereen mijn youtube filmpjes straks in 360 graden kan bekijken,
zodra mijn cycles animatie(s) af zijn en ik het wil uploaden op een youtube account ?... ik
heb namelijk een samsung S3, dat werkt er mooi op...

Kan iemand mij hier mee helpen ?...

Alvast bedankt, groetjes Jamie.
« Laatst bewerkt op: 03 oktober 2016, 10:16:34 am door superjamie »

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 03 oktober 2016, 10:13:28 am »