Helaas kan ik je er niet mee helpen. Wat ik mij afvraag is waarom je met BGE aan de slag gaat. Volgens mij kun je veel beter met Unity 3D verder gaan. Het is een game engine die internationaal veel gebruikt wordt en gratis voor klein gebruikers. Volgens mij heb je meer aan die kennis. Je 3Dmodellen maak je dan in Blender, inclusief animatie en de game maak je met Unity 3D.
OK, maar ik had volgens mij gezien dat er in de gratis versie van Unity3D geen texturing
in primitiven mogelijk is, maar anders ga ik misschien wel een keer proberen welke functie
elk soort physic heeft... want ik denk dat zelfs met de gratis versie van Unity3D geen 3D
games kan maken met texturing enzo... ik dacht dat ik zoiets een keer heb gelezen op
de website van Unity... ook daarom wil ik de BGE gaan leren, omdat je dan wel gratis
texturing, normal mapping enzo kan toepassen in 3D Games... of kan dat wel als je Unity3D
gebruikt... en waar is de website van Unity3D dan ?... en de Gratis versie van Unity3D voor
klein gebruikers ?.... ik dacht dat de gratis versie van Unity of zo een try versie was, hoewel
ze op de nederlandse game-maker forum zeiden dat er ook een gratis versie van unity is
met veel mogelijkheden, snap je ?...
Ik ben dus overgestapt van game-maker naar blender3d, omdat game-maker nu echter
bedoelt is voor professionals en daarnaast ook nog eens niet is bedoelt voor 3D...
Maar i.p.v. Unity werk ik in Blender3D, omdat je voor de volle versie van unity dus moet
betalen... en ik dacht dat je in de gratis versie van unity dus geen texturen aan je modellen
en primitiven kunt toepassen, vandaar dat ik de BGE wil leren... snap je het nu ?...
Groetjes Jamie.