Topic: Richwoord gitaar  (gelezen 4588 keer)


Offline bpdales

  • Member
  • *
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 16 oktober 2015, 15:16:58 pm »
Met het slechte weer voor de deur, maar weer eens iets gemaakt in Blender. 












Offline Maria

  • Member
  • *
  • Berichten: 216
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 16 oktober 2015, 23:39:09 pm »
Heb je dit ontworpen en zelf de paden getekend? En daarna mesh/structuur in Blender of heb je dit op een andere manier gedaan?
Ziet leuk uit!

Offline bpdales

  • Member
  • *
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 17 oktober 2015, 09:06:05 am »
Aan de hand van een aantal foto's de paden getekend van de klankkast en daarna inderdaad naar een mesh structuur geconverteerd.

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,387
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #3 Gepost op: 17 oktober 2015, 12:04:51 pm »
Heel mooi gemodelleerd maar ik mis wat leven in de gitaar.
je zou wat textuur in de gitaar kunnen brengen en ik vraag me af of je een World Environment/HDR Lighting hebt gebruikt dat zou het een stuk levendig maken.
Maar hoe dan ook mooi gemaakt.

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,420
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 11 januari 2016, 16:38:19 pm »
Knap gedaan. Erg mooi zelfs maar lelijk gerendert. Ik vraag me af waarom die snaren zo dubbel zijn ,
noch in de Blender renderer noch in de Cycles renderer geven defocus effecten zon raar dubbel resultaat....

Wat voor soort blur heb je gebruikt ?

Nou ja , vette gitaar. :)