1
Animatie en Rigging / Re: export naar Glb
« Gepost op: 22 oktober 2023, 20:22:15 pm »
Thx voor de reactie Wil.
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Pagina's: [1]
1
Animatie en Rigging / Re: export naar Glb« Gepost op: 22 oktober 2023, 20:22:15 pm »
Thx voor de reactie Wil.
2
Animatie en Rigging / export naar Glb« Gepost op: 22 oktober 2023, 15:10:01 pm »
Vraagje:
Ik heb twee objecten gemaakt in blender die met een kabel met elkaar zijn verbonden. De kabel zit met Hook modifier verbonden met de twee objecten. Als ik een animatie maak in Blender van de twee objecten dan gaat de kabel mee met de objecten. Als ik de animatie exporteer naar een Glb dan animeren de pobjecten maar de kabel gaat niet met de objecten mee. Ik heb er NLA tracks gemaakt en dan geexporteerd maar ook dat werkt niet. Wie weet hier een oplossing voor? Alvast bedankt voor je reactie. 3
Leden stellen zich voor / Rookie Jan« Gepost op: 21 augustus 2022, 18:13:08 pm »
Hallo community leden, Dank dat ik deel mag nemen aan de community. Ik ben Jan en een echte beginneling in Blender, mijn nieuwe hobby.
Het is leuk om te bouwen maar het begin met Blender is wel moeilijk met alle toetscombinaties en hoe Blender werkt, zeker als je animaties wil exporteren in glb-files. Ik hoop dat wanneer ik tegen een uitdaging aan loop dat met jullie mag delen voor een eventuele oplossing. Bij het bedrijf waar ik werk zijn ze sinds kort gestart met de Hololens bij de afdeling opleidingen waar ik al een aantal modellen heb gebouwd en geƫxporteerd naar glb-files . Maar deze zijn zeker voor verbetering vatbaar.
Pagina's: [1]
|