Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Meso

Pagina's: [1]
1
Belichting en Rendering / Re: render image en png niet hetzelfde
« Gepost op: 29 augustus 2024, 20:46:25 pm »
Maar kan het al bedenken , die achtergrond heeft invloed op die mooie witte schittering.... Dat zou dan niet (semi)transparant mogen ,enkel rondom het voorwerp.

2
Belichting en Rendering / Re: render image en png niet hetzelfde
« Gepost op: 29 augustus 2024, 20:20:50 pm »
Bedankt alvast! Ga het binnenkort eens uitpluizen van holdout en freestyle. Zeer goed om weten.
Hier nog eens foto's met het verschil wat duidelijker , de vorige met witte achtergrond is niet duidelijk (omdat het ... transparante achtergrond was...;)






3
Belichting en Rendering / render image en png niet hetzelfde
« Gepost op: 28 augustus 2024, 21:11:44 pm »
Hallo,
Bij het renderen image is het voor mij een mooi, simpel resultaat. Nml een glas met een weerkaatsing van licht op.
Deze doe ik dan save picture maar dan is het fletser. De lichtschittering is zeer flauw. Heb al wat aan vanalles zitten regelen maar geen verandering.
Weet iemand wat hier de oorzaak is en hoe ik hetzelfde resultaat kan opslaan als PNG?
Er wordt gebruik gemaakt van alpha voor de transparante achtergrond.





4
Belichting en Rendering / Re: Shading perfect. Rendering not
« Gepost op: 06 oktober 2022, 21:47:39 pm »
Hi ik denk al wat verder te staan : gold texture toevoegen of een color metalic met goede background geeft al beter resultaat

5
Belichting en Rendering / Shading perfect. Rendering not
« Gepost op: 06 oktober 2022, 19:41:51 pm »
Beste , weet iemand hoe ik een mooie blinkende rendering verkrijg? , ik krijg het renderen maar niet goed . In shading is mijn object perfect. Mooi goudkleurig en weerspiegelingen , in render vanalles moeten aanpassen bv mix shader maar trekt eigenlijk op niets. Geen mooie spiegelingen in te krijgen. Ik zou het object willen omzetten nar PNG daarom eerst in rendering en dan opslaan als PNG.$







6
Materialen en Texturing / Re: Grijze zones op mesh
« Gepost op: 07 mei 2022, 16:34:47 pm »
Bedankt voor de reactie.
Maar het blijft zich voordoen. Eigenaardig , niet weg te krijgen. Ook niet met de merg by distance. En Recalculate.
De info van de link ook gevolgd maar blijft een opvallende verkleuring.
Vertrekt vanaf het middelpunt. Dit middelpunt ook eens verwijderd.












7
Materialen en Texturing / Grijze zones op mesh
« Gepost op: 06 mei 2022, 19:59:44 pm »
Hallo iedereen,
Een vraagje of iemand weet wat de grijze zones zijn in mijn mesh? Ik heb ook de normals opgezet en deze zien er goed uit.




Pagina's: [1]