Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Faerie

Pagina's: [1]
1
Onderbouwde kritiek / Re: Brandnetel test.
« Gepost op: 24 december 2018, 12:27:06 pm »
Ah nu kan ik ze zien. Goed werk ijp!
Hoe heb je dit gemaakt eigenlijk? Heb je de bladeren gemodeled?

Wat ik zelf graag doe om een render of painting af te maken is om het wat na te bewerken en wat te spelen met de contrasten en levels. Heb je dat al eens geprobeerd? Dat zou je renders nog meer af maken denk ik
Die paardebloem ziet er best realistisch uit!

2
Onderbouwde kritiek / Re: Brandnetel test.
« Gepost op: 24 december 2018, 02:57:01 am »
Ik zou graag willen zien wat je gemaakt hebt, maar blijkbaar vinden mn browsers de afbeeldingen die zijn toegevoegd niet zo leuk. Iemand ook ditzelfde probleem?

3
Traditionele artwork / Re: Faerie's (art)work
« Gepost op: 24 december 2018, 02:09:56 am »
@koos2 Dankje! Is een painting gebaseerd op een bestaande foto  :) eerst in b/w en daarna met kleur gaan werken

@ijp Krita is super! Ik gebruik dat vooral op mn laptop. Het is vooral goed om sneller een realistische verf simulatie te krijgen, maar mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar ps.
Gewoon vooral door gewenning, maar ik vind Krita toch nog wat beperkt voor bepaalde handelingen. (Misschien heb ik er nog te weinig mee gewerkt om echt te oordelen)

Hoop gauw weer eens in blender te duiken. Maar op t moment zijn er nogal wat andere projecten die ik eerst af wil ronden
voordat ik me er volledig op kan storten.
Zowiezo een goed moment om te beginnen met leren nu de nieuwste versie bijna uit is!  :D

4
Traditionele artwork / Faerie's (art)work
« Gepost op: 19 december 2018, 20:10:22 pm »
Hey allemaal,

de beste manier om kennis te maken is eigenlijk via mijn artwork, dus die laat ik op dit moment voor me spreken.

Ik doe veel digital painting en character design.
In het verleden heb ik weleens werk gedaan voor games etc. zoals backgrounds, characters, assets en oa animatie waar ik me weer meer op aan het richten ben, maar heb mijn focus verlegd naar commercieel werk ipv games.

Artstation link: https://www.artstation.com/danilustre
Instagram link: https://www.instagram.com/studiodanilustre/

Ik hoop ook zeker modeling skills aan mijn arsenaal toe te kunnen voegen over een tijdje  :)

5
Leden stellen zich voor / Re: Hoi!
« Gepost op: 11 november 2018, 21:11:53 pm »
Blenderbrammetje: Leuk om te weten dat je ook character animatie doet, als hobbyist of professional? wellicht is dit nog iets wat ik later op wil pikken, ik heb de opleiding animatie gedaan maar heb voor nu mijn handen al vol aan het modelen en leren van Blender! Daarnaast ben ik nogal rusty  ::)

Ruud: Softwarefrustraties zijn helaas part of the job waar ik ook niet helemaal nieuw mee ben maar waar ik nu met 3D wel meer mee te maken krijg dan voorheen haha (Photoshopper) Ben al zeker niet van plan om op te gaan geven, 6 jaar ervaring is niet slecht! Hobbyist of professional?

Koos: Super! Ik ga ook eens rondkijken wat er al zoal gepost is aan renders om wat warm te draaien en inspiratie op te doen.

Bedankt voor het warme welkom allemaal  :)


6
Leden stellen zich voor / Re: Hoi!
« Gepost op: 09 november 2018, 13:50:49 pm »
Dankjewel Ijp!  :D

7
Leden stellen zich voor / Hoi!
« Gepost op: 08 november 2018, 19:14:55 pm »
Hoi iedereen!

Ik ben pas begonnen met het leren van Blender.
Ben eigenlijk 2D artist maar heb besloten dat het ook nuttig kan zijn om een 3D programma te gaan leren en heb me aangemeld om kennis te maken met andere 3D artists die al wat meer ervaring hebben in Blender en het proces van 2D naar 3D. Het scheelt dat ik 3DS Max, Maya en Cinema4D al eens opengehad heb, dus ik ben niet compleet nieuw met 3D.

Sinds ik een paar tutorials online heb gevolgd over modelen in Blender ben ik erg enthousiast geworden en ik hoop er dan ook
geleidelijk aan beter in te worden zodat ik eigen concepten volledig uit kan gaan werken! Ik wil me voornamelijk gaan richten op character designs en props/environments. Iemand hier die character design doet?

Heb inmiddels ook wel mijn handen vol aan het aan- en afleren van de nieuwe features van versie 2.8 die steeds geupdated wordt  ;D

Tot zover ziet de nieuwe build er goed uit en ben benieuwd!

Pagina's: [1]