1
Over Blender / Re: Armory3D
« Gepost op: 30 oktober 2017, 16:37:22 pm »
No problem. Voor feature updates kun je Lubos volgen op twitter: https://twitter.com/luboslenco
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Pagina's: [1]
1
Over Blender / Re: Armory3D« Gepost op: 30 oktober 2017, 16:37:22 pm »
No problem. Voor feature updates kun je Lubos volgen op twitter: https://twitter.com/luboslenco
2
Over Blender / Re: Armory3D« Gepost op: 30 oktober 2017, 12:50:59 pm »Real-time rendering (viewport rendering in editmode) zit toch al in de komende release van Blender? Ik heb er tenminste al filmpjes van gezien. Armory3D is bedoelt voor interactieve doeluiteinde. Men gebruikt Cycles sowieso niet voor games/applicaties. Armory3D is een complete game engine om cross platform games te bouwen met blender via Kha. Eevee introduceert physically based rendering (Armory3D gebruikt dit ook). Wat ook uiteindelijk gunstig is voor het exporteren van assets waarbij het in de game engine 1:1 eruit ziet. Het verschil met Armory3D is dat alles (vertex data, uv mapping, game components, etc) direct vanuit blender naar een werkende game compiled.
Pagina's: [1]
|