1
Animatie en Rigging / Re: Verbuiging in Mesh na Add Parent to armature deform with automatic Weights
« Gepost op: 13 mei 2017, 18:35:26 pm »
Hey Ruud,
Je hebt me gelukkig de juiste oplossing gegeven voor mijn probleem. Ik had geen van beide gedaan.
Ik merk nu op dat zowel in object mode, edit mode alsook in pose mode elk onderdeel perfect heel blijft.
En het armature beweegt in pose mode zoals het hoort.
Echt geniaal. En super bedankt.
Nu had ik graag eens een clipje gemaakt waarin het model echt beweegt. Maar ik merk op dat ik enkel het armature kan laten bewegen. Is er een bepaalde mode waarin ik de beweging van het armature kan doen reageren met het model?
Alvast bedankt voor de goude tip.
Mvg,
McSence
Je hebt me gelukkig de juiste oplossing gegeven voor mijn probleem. Ik had geen van beide gedaan.
Ik merk nu op dat zowel in object mode, edit mode alsook in pose mode elk onderdeel perfect heel blijft.
En het armature beweegt in pose mode zoals het hoort.
Echt geniaal. En super bedankt.
Nu had ik graag eens een clipje gemaakt waarin het model echt beweegt. Maar ik merk op dat ik enkel het armature kan laten bewegen. Is er een bepaalde mode waarin ik de beweging van het armature kan doen reageren met het model?
Alvast bedankt voor de goude tip.
Mvg,
McSence