1
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Pagina's: [1] 2
2
Onderbouwde kritiek / wind blaast in de verkeerde richting« Gepost op: 10 januari 2019, 11:51:07 am »3
Onderhanden werk / Re: Haar particles renderen niet meer« Gepost op: 26 oktober 2016, 13:36:22 pm »
Ja heb gerenderd met F12
4
Onderhanden werk / Haar particles renderen niet meer« Gepost op: 26 oktober 2016, 12:41:53 pm »
Ben bezig met een nieuw vrouwen hoofd.
Vandaag open ik dezelfde file, werk wat aan de ogen en maak een nieuwe render. het resultaat: haar particles renderen niet juist, terwijl in 3d view de paricles wel degelijk te zien zijn. Als ik de render wil bewaren kan dit niet, save as image enzo zijn grijs. Iemand? 5
Onderhanden werk / Re: hoofd met realistische huid materie« Gepost op: 15 oktober 2016, 11:13:17 am »6
Onderhanden werk / Re: hoofd met realistische huid materie« Gepost op: 13 oktober 2016, 11:45:40 am »7
Onderhanden werk / Re: hoofd met realistische huid materie« Gepost op: 10 oktober 2016, 16:44:03 pm »
Ijp, de verlichting kan inderdaad beter en je paricle haartjes is een goed idee. Het zal niet simpel zijn de juiste fijnheid en ballans te vinden, er zijn zoveel instellingen in het particle systeem. Ga een poging ondernemen.
8
Onderhanden werk / Re: hoofd met realistische huid materie« Gepost op: 09 oktober 2016, 15:08:56 pm »9
Onderhanden werk / hoofd met realistische huid materie« Gepost op: 09 oktober 2016, 12:44:28 pm »
Hi,
De huid ziet er nog een beetje te veel was/plastiek uit. Zou het graag wat grover hebben. Dat je de huidstructuur beter ziet. Het hoofd is gemaakt in Make Human en gerenderd met Blender. voor de huidmaterie heb ik de "realistic SSS skin material" van CGBlender gebruikt, https://cgblender.com/subsurface_scattering 10
Blender Interface / Re: [Blender 2.78, Cycles] Render Spherical Stereo Images for VR, hoe werkt dat ?« Gepost op: 02 oktober 2016, 15:35:47 pm »
He Superjamie
Je kan dat vinden op YouTube https://www.youtube.com/watch?v=ajdnTVDxsxU. Rond minuut 05:19 in het filmpje 11
Blender Interface / Re: Edit mode viewport problem« Gepost op: 31 januari 2016, 15:46:01 pm »
Heb dan uiteindelijk blender verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, Nu komt mijn kubus goed, zoals het moet in edit mode, de edges lopen niet meer door.
Doch bij het openen van mijn model krijg ik terug de transparante edges. Het moet dus in de Blend file zelf zitten. Heb ondertussen enkele test gedaan en het model eerst exporteren naar X3D Extensible .x3d en dan terug importeren en voila … all good. Dank u, 12
Blender Interface / Re: Edit mode viewport problem« Gepost op: 31 januari 2016, 09:25:34 am »
Ik heb deze kubus niet zelf gemaakt hij verschijnt zo als ik met een NEW document begin in blender.
Dit is dus de Default Cube. 14
Blender Interface / Re: Edit mode viewport problem« Gepost op: 30 januari 2016, 15:59:54 pm »
Aan en uit gezet, het probleem blijft het zelfde
Pagina's: [1] 2
|