Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Maria

Pagina's: [1] 2 3 ... 15
1
Modelleren / Re: Help? De Boze Blender in Blender
« Gepost op: 12 november 2017, 13:55:39 pm »
Ook kun je het oogje uit- en weer aanvinken van een modifier. Dan kun je ook bekijken wat je hebt gedaan / wat je aan het doen bent.

Of inderdaad van plaats verschuiven. Met het pijltje ofwel naar boven of naar beneden. Soms gaat dat niet. Dan geeft Blender dat aan. En ook waarom.
Bewaar altijd oudere versies. Dan kun je eventueel stappen terug zetten. Om verbeteringen te doen.
Bewaar dus bijvoorbeeld voordat je een modifier 'applied' ook altijd 1 of meer versies waarbij die modifier(s) nog wel in je bestand zitten.

2
Modelleren / Retopology
« Gepost op: 12 november 2017, 13:49:55 pm »
Zijn hier ook mensen bezig met retopology?
Zie er tot nog toe geen berichten over (of ik kijk er overheen).

Mocht het iemand interesseren, als je ontevreden bent over je ontstane retopo mesh, kan het helpen, correcties te doen in edit mode, terwijl je het oogje uitvinkt van je subdiv of multires modifier.

3
Hardware / Re: Wacom Intuos
« Gepost op: 12 november 2017, 13:37:08 pm »
Misschien heeft iemand hier nog iets aan:
Zelf werk ik al jaren met een Wacom Intuos M, voor onderweg heb ik een Bamboo.
Geen 'touch' .
Zeer tevreden, werk nauwelijks met muis sindsdien.

Heb maanden geleden een nieuwere Wacom besteld, ook een Intuos met een soort 'potlood' functie. Was iets mis mee, geretourneerd dat ding.

Onlangs op een Wacom Cintic bij iemand mogen werken. Had nooit verwacht, dat zoiets zo intuïtief werkt. Kon er direct mee werken, had ik niet verwacht. Die gaat op een verlanglijstje (maar kan voorlopig financieel helaas niet..)

4
Onderhanden werk en demo's / Re: Model en sculpt
« Gepost op: 19 september 2017, 00:18:47 am »
Die huid... knap werk.

5
Mededelingen / Re: ISS
« Gepost op: 05 september 2017, 19:34:44 pm »
zouden ze eens op 'sketchfab' kunnen plaatsen..

6
Mededelingen / Re: Cursus Blender te Ieper (16 lessen).
« Gepost op: 05 september 2017, 19:32:18 pm »
Ja echt jammer..is een te groot eind fietsen.. (zelfs met de auto). was graag erbij geweest.. te ver weg. jammer..

7
Traditionele artwork / Re: droedel
« Gepost op: 05 september 2017, 19:22:20 pm »
En je doet het SAMEN wat natuurlijk ook waardevol is

8
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 10 augustus 2017, 22:11:04 pm »
Doet denken aan een gemaskerd bal. Leuk!!
Groetjes,

Maria

9
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 09 augustus 2017, 10:23:07 am »
Niet dat er bij invallend 'poederachtige substantie'  een druppel hoeft op te spatten maar.. een kleine rimpeling van het oppervlak heeft een toegevoegde waarde.
Maar ik heb gemakkelijk praten... heb dit mooie resultaat nog niet gehad. Chapeau verder dus!!

10
Over Blender / Re: Voor de early adapters
« Gepost op: 09 augustus 2017, 10:18:13 am »
De release candidate 2.79 versie is echt de moeite waard en zelf werk ik er mee vanaf 3 aug - de ervaring tot nog toe is prima en stabiel.
Goede features er in ook

11
Onderbouwde kritiek / Re: Maximalist speakers
« Gepost op: 09 augustus 2017, 10:11:56 am »
Met de 2.79 'release candidate'  versie heb je ook de beschikking binnen de nodes over de Principles BSDF. Heb je die uitgeprobeerd? Daar kun  je -ook al is je focus op dit moment op de belichting gericht- prachtige resultaten mee bereiken, waarmee ook je belichting weer anders mee uitkomt.

12
Onderbouwde kritiek / Re: Vampire room - WIP
« Gepost op: 09 augustus 2017, 10:08:25 am »
Prachtig! Eer van je werk

13
Onderbouwde kritiek / Re: Feedback op modellen
« Gepost op: 09 augustus 2017, 10:07:31 am »
Wauw!

14
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 27 juli 2017, 20:32:05 pm »
Wauw Ruud!! Ben je zelf ook tevreden hier over?

15
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 26 juli 2017, 14:40:12 pm »


Deze is in Blender gemaakt met textures (o.a. van textures.com) en bewerkt in o.m. Gimp, gerenderd in cycles.
Op een transparante achtergrond. Dan is het beest minder goed zichtbaar. Heb hem op een andere background gezet in Photoshop.
In cycles gerenderd zie je de vacht. Als ik hem in Sketchfab plaats, zie ik geen vacht terug. Ben nog aan het puzzelen hoe ik de vacht ook in Sketchfab zichtbaar ga krijgen. Wordt vervolgd..

Ben er zo lang niet bij geweest.. dan heb ik ook weer eens een 'stukje' waarmee ik aan het puzzelen ben.

Pagina's: [1] 2 3 ... 15