1
Over Blender / Re: python hoe ?
« Gepost op: 08 mei 2018, 13:20:46 pm »
dat weet ik niet
het stond niet by de voorbelden
op WWW
het stond niet by de voorbelden
op WWW
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Pagina's: [1]
1
Over Blender / Re: python hoe ?« Gepost op: 08 mei 2018, 13:20:46 pm »
dat weet ik niet
het stond niet by de voorbelden op WWW 2
Over Blender / Re: python hoe ?« Gepost op: 06 mei 2018, 13:57:10 pm »
update :
ik heb wat freebasic code vertaald en wat python code toegevoegd die ik op WWW gevonden heb dit is een poging tot een supersphere error : de IDE herhenk utils niet Code: [Selecteer] import utils
3
Over Blender / Re: python hoe ?« Gepost op: 04 mei 2018, 14:11:21 pm »
de new knop heb ik gevonden
rem : de sub screen hebben geen close X de python monitor letters kunnen niet groter blender onthoud de letter instellingen niet gevonden werking van : mathutils.Vector mathutils.Matrix ik weet echter nog niet hoe je meer objecten in bpy.data.object [ een dict ] krijgt | creeert | stopt of ze eruit haalt welke 3d objecten zijn er en hoe maar ik ze met python ? ik ben bezig met een gevrichten systeem zodat ik avatars kan bouwen die geanimeert kunnen worden dat kan ik al in freebasic en povray 5
Over Blender / Re: python hoe ?« Gepost op: 04 mei 2018, 10:23:06 am »
ik heb de script plek gevondeh
ik kan zelfs de letters groter zetten er is echter een probleem : mijn toetsaanslagen worden niet gezien : de script sceen blijft leeg wat doe ik fout ? 6
Over Blender / Re: python hoe ?« Gepost op: 03 mei 2018, 14:23:19 pm »
python kan ik al redelijk :
ik doe er wat AI in o.a. geneties programmeren ik ben al +-33 jaar bezig met het schijven van script's dus dat doe ik veel liever dan blender's menu leren ik denk in code niet in menu's hoe koppel ik de blender.lib aan python ? 7
Over Blender / python hoe ?« Gepost op: 03 mei 2018, 06:14:15 am »
hallo
ik heb een probleem : ik zie 30% ik kan het menu syteem van blender daarom niet gebruiken tnt werk ik in pov ray dat is ook n raytracer maar dan met script's in pov ray kan geen natuurkunde sim of finite state machine dat heb ik echter nodig vraag : kun je de libray van blender ook aansturen vanuit python 2.7 ? bmp is gemaakt met pov ray 3.6 8
Leden stellen zich voor / hallo« Gepost op: 03 mei 2018, 06:04:13 am »
ik ben bluatigro
ik programmeer sins 1984 in basic en sins 2009 in c++ en python ik heb wat ervaring in pov ray ik ben geinterseert in AI , CG animatie , games en robots ik dee vroeger veel aan esperanto 9
Hulp / Re: grenzen van scripts ?« Gepost op: 12 juni 2014, 13:16:38 pm »
waar vind ik tutorials aan de hand van voorbeelden over scripts ?
ik weet alleen dit Code: [Selecteer] import bpy das niet veel hemet scripts : [1] hoe maak ik n kubus/cilinder/bol/torus/kegel/etc... vorm [2] hoe geef ik n vorm kleur/texture/bump metaal/glas [3] hoe doe ik camera location look_at [4] hoe maak ik n licht [zon,spot,point,etc...][kleur] [5] hoe maak ik n scharnier van n skelet [6] hoe maak ik n [a]bmp , avi , [c]game.exe voorloopig heb ik genoeg aan [1]-[6a] [6b][6c] komt later wel 10
Hulp / grenzen van scripts ?« Gepost op: 11 juni 2014, 14:20:40 pm »
hallo
ik ban nieuw in blender ik wil t graag leren ik heb al evaaring als scripter in : - liberty/just/free basic - python 2.7 - c++ ik zit echter met n probleem ik zie ongeveer 35% zo de eenige optie is het gebruik van scripts nu wil ik weten : - kan ik blender totaal besturen met scripts - of zijn er grenzen hieraan - zo ja welke zijn dat dan - waar vind ik de [ juste ] voorbeelden ik ben vooral geinereseert in : - [ t maken van ] ai , animatie , games , simulaties
Pagina's: [1]
|