1
Particles en Simulaties / Konijn met fur en armature en subdivision surface modifier
« Gepost op: 04 mei 2014, 16:38:11 pm »
Hallo allemaal,
Ik heb een probleempje en ik hoop dat hier iemand mij kan helpen.
Voor school ben ik bezig om de knuffel van mijn dochtertje te modellen en vervolgens tot leven te laten komen in life footage. Nu is het modelling klaar en heb ik ook al fur gemaakt met hair particles. Toen na mijn inziens alles er goed uitzag ben ik begonnen met het riggen van mijn model. Toen ik hier ook mee klaar was wilde ik mijn konijn een pose laten aannemen en vervolgens renderen. Tot mijn verbazing zag ik toen dat de fur niet met de pose mee ging maar in de pose bleef staan zoals ik hem op het konijn gezet had.
Heeft iemand een idee wat ik moet doen, is het de volgorde van mijn modifiers? Ik heb mijn subsurface modier nog niet toegepast.
Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. In ieder geval alvast bedankt.
Ik heb een probleempje en ik hoop dat hier iemand mij kan helpen.
Voor school ben ik bezig om de knuffel van mijn dochtertje te modellen en vervolgens tot leven te laten komen in life footage. Nu is het modelling klaar en heb ik ook al fur gemaakt met hair particles. Toen na mijn inziens alles er goed uitzag ben ik begonnen met het riggen van mijn model. Toen ik hier ook mee klaar was wilde ik mijn konijn een pose laten aannemen en vervolgens renderen. Tot mijn verbazing zag ik toen dat de fur niet met de pose mee ging maar in de pose bleef staan zoals ik hem op het konijn gezet had.
Heeft iemand een idee wat ik moet doen, is het de volgorde van mijn modifiers? Ik heb mijn subsurface modier nog niet toegepast.
Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. In ieder geval alvast bedankt.