Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - GeFo

Pagina's: [1] 2
1
Materialen en Texturing / Re: video in een pagina plaatsen.
« Gepost op: 18 april 2016, 09:26:57 am »
Hallo beste Blenderaars,

Bedankt voor jullie reactie's, de opmerking "het toewijzen van materiaal aan een object" heeft mij wakker geschud :)).
Erg dom maar ik probeerde twee verschillende textures op één materiaal te plaatsen en dat gaat natuurlijk niet. Heb nu een materiaal voor de kalender en een materiaal voor de video gemaakt. Vervolgens met UV mapping deze goed gepositioneerd en deze twee materialen gemixt in de node editor.
Inmiddels al een eerste test animatie gemaakt met één blad van de scheurkalender.

Nogmaals bedankt.

2
Materialen en Texturing / video in een pagina plaatsen.
« Gepost op: 16 april 2016, 22:07:31 pm »
Hallo,

Ik ben bezig met het maken een scheurkalender, opzich niet echt moeilijk, ik gebruik een plane en met behulp van latice en deform kan ik de pagina animeren.
Ook een texture met behulp van UV mapping ging prima, vervolgens wilde ik echter op een deel van de pagina een video of animatie plaatsen, dit ook met behulp van UV mapping gedaan, ziet er in de preview prima uit. Alleen wanneer ik in de node editor aan het werk ga om alles ook op deze manier te gaan renderen gaat het fout, heeft iemand enig idee welke node setup ik nodig heb om dit goed uit blender te kunnen krijggen.


3
Belichting en Rendering / Re: vreemde schaduw na het maken van mesh from curve
« Gepost op: 08 maart 2016, 19:45:06 pm »
Thanks Zaph, thats the solution for my problem :))

4
Belichting en Rendering / Re: vreemde schaduw na het maken van mesh from curve
« Gepost op: 07 maart 2016, 23:00:37 pm »
ALT-C curve to mesh heb ik gedaan, heb ook doubles removed and calculate normals gedaan maar tot nu toe alles zonder rresultaat, ik blijf die blokkerige schaduw houden.

5
Belichting en Rendering / Re: vreemde schaduw na het maken van mesh from curve
« Gepost op: 07 maart 2016, 22:20:27 pm »
ik heb een spotlight als belichting linksboven het lijstje met alle instellingen op de standaard waarde en ik maak gebruik van Blender Render

6
Belichting en Rendering / vreemde schaduw na het maken van mesh from curve
« Gepost op: 07 maart 2016, 20:27:05 pm »
Nadat ik met behulp van een curve een fotolijstje heb gemaakt krijg ik een hele vreemde blokkerige schaduw, weet iemand hoe welke instellng ik moet gebruiken om deze schaduw normaal te krijgen?




7
Materialen en Texturing / Re: Texture op plane vervormd tijdens animatie !
« Gepost op: 28 februari 2015, 20:29:51 pm »
Bedankt voor jullie feedback!
Mijn probleem is opgelost, heb de techniek toegepast die jullie beschreven met de plane en dat gaat perfect.

Nogmaals bedankt !!

8
Materialen en Texturing / Re: Texture op plane vervormd tijdens animatie !
« Gepost op: 27 februari 2015, 22:34:46 pm »
WAt ik heb gedaan is vier punt getrackt en aan deze vier punten empty's gehangen vervolgens de plane doormiddel van hooks aan deze
empty's gehangen. Je noemde solver?? geen idee wat dat is.
 
Het lijkt er op de er iets met de mapping niet goed gaat.

9
Materialen en Texturing / Texture op plane vervormd tijdens animatie !
« Gepost op: 27 februari 2015, 21:38:18 pm »
Hallo,

Op een computerscherm wil ik door middel van tracking een andere scherminhoud weergeven. Op de vierhoeken heb ik tracking toegepast en vervolgens met "import image as plane"een nieuwe scherm weergave geladen die ik doormiddel van hooks op de vier hoekpunten vastzet.

In de eerste weergave ziet het er goed uit echter wanneer de camera in een andere positie draait komt er een soort van vouw in de afbeelding op het scherm.

Heeft iemand enig idee hoe je dit kunt voorkomen.





10
Onderhanden werk / Re: Kasteel Oud Wassenaar
« Gepost op: 11 december 2013, 20:49:05 pm »
Ziet er echt geweldig uit!!!!
Echt een enorme klus met een prachtig resultaat.

GeFo

11
Onderhanden werk / Re: December
« Gepost op: 11 december 2013, 20:45:14 pm »
knap stukje blender werk!!!

en voor iedereen fijne feestdagen gewenst.

GeFo

12
Mededelingen / Re: illegale content
« Gepost op: 06 december 2013, 13:51:25 pm »
Mijn excuses voor deze actie, kijk de volgende keer eerst 10x voor ik weer een link plaats.

groeten GeFo

13
Handleidingen / Keyboard shortcuts.
« Gepost op: 05 december 2013, 08:39:35 am »
Hoi Hoi,

Hier een erg handige reminder voor alle keyboard shortcuts in Blender.

http://waldobronchart.be/blenderkeyboard/

Groeten GeFo

14
Leuterhoek / Re: Luca!
« Gepost op: 04 december 2013, 08:11:41 am »
Dag Mad,

Gefeliciteerd met je zoon hoor, wel een late reactie van mijn kant maar ben een tijd niet aanwezig geweest.

Groeten GeFo

15
Eindresultaten / Re: een boom
« Gepost op: 04 december 2013, 08:04:01 am »
Die  ziet er geweldig mooi uit, knap gedaan jammer dat ik zo weinig tijd heb, als ik dit soort afbeeldingen zie dan krijg ik zin om direct aan het blenderen te gaan.

Pagina's: [1] 2