Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - blenderbrammetje

Pagina's: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 92
961
Eindresultaten / Re: Stemmen tweede challenge - Let's play darts!
« Gepost op: 05 april 2015, 00:18:10 am »
Hé , maar 11 stemmers... zoiets vermoedde ik al...
Ik ben blij dat ik op mezelf gestemd heb...
En op Rozz natuurlijk , moge de beste winnen , vind ik. :)

Ik hoop dat er in de toekomst meer mensen stemmen , hoe meer leden hoe meer fun...
Activiteiten zoals dit zijn goed voor de bekendheid van het forum , ik ga aan iedere challenge mee doen puur voor de lol en de oefening.  8)

Ik ben nu alweer benieuwd naar de volgende challenge !

962
Challenges / Re: Challenge #2: Let's play darts!
« Gepost op: 31 maart 2015, 17:46:21 pm »
Ha ha , leuk gedaan JvL ! :)

963
Challenges / Re: Challenge #2: Let's play darts!
« Gepost op: 25 maart 2015, 18:07:12 pm »
Ha , dat lijkt er al meer op , cycles zo te zien...
Complimenten hoor  :-\

964
Challenges / Re: Challenge #2: Let's play darts!
« Gepost op: 24 maart 2015, 13:40:29 pm »
Koos2 , daar kom je nu mee :)

965
Challenges / Re: Challenge #2: Let's play darts!
« Gepost op: 24 maart 2015, 00:48:18 am »
Ik overdrijf graag  , JVL , hoe meer vakjes en pijlen , hoe meer vreugd !

966
Modelleren / Re: Vraag over modeleren: een levensgrote lampion
« Gepost op: 24 maart 2015, 00:46:15 am »
Wat is je doel eigenlijk , wil je er een mooi plaatje van maken , dan kun je nog Edges kopieren met Shift - D , die kun je met "separate" ( gewoon de spatiebalk indrukken en in dt venstertje "separate" typen voldoet ... ) tot een apart object maken , dan kun je rechtsboven bij je menu i.p.v. materialen of camera , bij die symbooltjes dus , voor "modifiers" kiezen om hem te "Solidify" - en....

Of je kunt hem als apart object met de TAB toets in edit mode exrtruden en handmatig "solidify" -en...

Dat is mooi als je dan de lampion zelf half transparant maakt zie je de binnenringen er doorheen..... :)
groetjes en veel succes !

967
Leuterhoek / Re: Even sparen, lijkt me!
« Gepost op: 24 maart 2015, 00:38:38 am »
Dit renderslaafje hadik al gezien op tweakers ja...
ik denk dat je die nooit terugverdiend met bitcoin minen ....

Maar hij staat op mijn verlanglijstje....  ;D Ik heb nu 768 en 960 Cuda cores maar dat is toch lang wachten op een mooie Cycles render van 1000 samples... :'(
Mijn dartpijltjes heb ik nog gewoon in de blender render gerenderd.... 10 minuutjes.... ;)

968
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 24 maart 2015, 00:30:55 am »
Ik kijk maar af en toe maar ik word nu toch nieuwsgierig naar het eindresultaat !

969
Challenges / Re: Challenge #2: Let's play darts!
« Gepost op: 24 maart 2015, 00:20:23 am »
Hmmm , ik heb er toch nog 3 avondjes aan zitten klooien... Eigenwijs zoals altijd , geen voorbeeld gebruikt...
De verhoudingen zijn dus niet zoals bij een Wedstrijd Dartboard... ik heb zelfs 24 vakjes , ha ha :)
Die Pijl vliegt recht op de Roos af !

Wel Bruce Lee Dartpijlen.... 8)




970
Eindresultaten / Re: visualisatietje
« Gepost op: 23 maart 2015, 20:23:06 pm »
Mooi hoor , ik ben toch nieuwsgierig, is daar voor gescript , of kun je dat zo aan elkaar driveren en zijn het slechts wat gedriverde Particle instellingen ?
Melig... ::)

971
Experimenten / Re: Materialen en depth of field..
« Gepost op: 18 maart 2015, 18:09:08 pm »
Zeer interessant voor de Special Effects....
Ik moet me weer eens in compositing verdiepen, ik heb nog weinig gedaan met Material - gebonden compositing....

972
Experimenten / Re: Mocap data (BVH files) koppelen aan armature
« Gepost op: 18 maart 2015, 18:06:00 pm »
Dus BHV files zijn Motion Capture Files... OK  8)

Ik vind het tof dat je dit uitprobeerd , zoals Koos2 wil ik eerst een paar echtmooie animaties doen, en het ook alleen voor sommige dingen gebruiken...
Loopcycles , gedans....

Leuk dansje...  ;D

973
Community suggesties / Re: Tijd voor een challenge...
« Gepost op: 18 maart 2015, 18:01:24 pm »
Mee eens ! :)

974
Eindresultaten / Re: glazen in glas - geklooi met shaders
« Gepost op: 17 maart 2015, 18:45:23 pm »
Mooie gedaan , ik ben benieuwd naar de 2000 cycles render....
Je had toch een NVidia kaartje ?
Zorg dat je in Preferences wel je CUDA aan hebt gezet anders doet ie het toch over de CPU...
Als je dan bij rendersettings je voorkeur op GPU zet, dan moet 2000 cycles toch geen probleem zijn ?
Nouja , wachten moeten we allemaal , ik soms tot een kwartiertje , als er veel spiegelt , dit is toch niet zo'n zware scene...

Succes !  8)

975
Challenges / Re: Challenge #2: Let's play darts!
« Gepost op: 17 maart 2015, 18:40:48 pm »
Hoe kom je erbij Ijp , je hebt al zat gaafs gemaakt...
Kwestie van vertrouwen , bovendien word de wedstrijd toch niet enkel op realisme gewonnen...
Creatiever... Origineler ?  ;D

Pagina's: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 92