Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - blenderbrammetje

Pagina's: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 92
946
Challenges / Re: Challenge #3 - Sfeer/emotie
« Gepost op: 13 april 2015, 00:48:07 am »
Vooruit nog een berichtje dan , de 444 ste !! :)

947
Challenges / Re: Challenge #3 - Sfeer/emotie
« Gepost op: 13 april 2015, 00:46:09 am »
Hmm , ik voel me weer uitgedaagd... Ik zoek nog slechts een sfeertje.... :)

948
Leuterhoek / Re: controverse...of gewoon adhd..;)
« Gepost op: 13 april 2015, 00:41:13 am »
Is ADHD hoor... :)

949
Particles en Simulaties / Re: Patronus
« Gepost op: 10 april 2015, 23:24:33 pm »
Ha ha , dat paard.... te vet maar dat kost wat rekenkracht hoor...

Hoewel het niet meer is dan wat particles die path's volgen met een hoop turbulentie ....
Zijn het er wel heel veel volgens mij... het lijkt wel fluid....

Ik ga er weer eens werk van maken.... Special Effects...

950
Animaties / Re: Introotje ... EyeOpener...
« Gepost op: 09 april 2015, 22:00:05 pm »
Thnx voor de feedback... Inderdaad , in mijn ijver om de oogknipper realistisch te krijgen is ie ietsjes te snel geworden , hij krijgt dan een soort lag...
Ziet er meer uit als een foutje ja...
Ik wil ook dat het filmpje ietsjes helderder is , is in de compositor ingevoegd...

951
Review / Re: BenchMark addon
« Gepost op: 09 april 2015, 21:57:36 pm »
Heb ik wel geprobeerd , maar zat er niet tussen... Ik zal nog eens kijken hoe ik ook weer een addon toe moet voegen....
Ik heb toch Blender 2.71 , ik dacht dat de Python bestandjes toevoegen in de Addon map afdoende was.... :)

952
Review / Re: BenchMark addon
« Gepost op: 09 april 2015, 17:23:15 pm »
En hoe heet je addon dan , ik heb twee python-script bestandjes naar de addon map gekopieerd , maar ik kan nog geen addon aanvinken...:)

953
Animaties / Introotje ... EyeOpener...
« Gepost op: 09 april 2015, 17:15:26 pm »
Introotje klaar....
Wat vinden jullie ervan ?  8)

https://www.youtube.com/watch?v=u3XB9PV4rc4

954
Challenges / Re: Challenge #3 - Sfeer/emotie
« Gepost op: 09 april 2015, 16:34:52 pm »
Dat moest natuurlijk zijn , morphische resonantie.... ik plaats mn filmpje... 8)

955
Challenges / Re: Challenge #3 - Sfeer/emotie
« Gepost op: 09 april 2015, 00:46:02 am »
Ha ha , die Zaph ... hoe kwam je daar nu zo bij , ik heb toevallig iets gemaakt , hoewel dat niets voor de wedstrijd is lijkt het op wat jij gemaakt hebt...
in mijn filmpje , dat bijna klaar is met renderen , zie je de platte aarde .... Ook door een Oog , een knipperend oog...Morgen klaar...
Ik vind dit niet te geloven.... Jij hebt dan wel geen oog gemaakt maar de compositie heeft er wel veel van weg...

Bij mij geen astronauten ! :)
Ik had een heel ander idee voor de wedstrijd , maar ik plaats het filmpje toch , het was bedoeld als introfilmpje.  8)
Volgens mij een geval van cognitieve resonantie .... ???

956
Particles en Simulaties / Re: Bounding boxes Volume-Cloud Generator
« Gepost op: 09 april 2015, 00:39:32 am »
Dit is zelfs gewoon in Blender-render , ik peins er niet over om dit in Cycles te proberen....
Er is iets mis met de bounding boxes , maar als je de boxes elkaar niet laat overlappen , is er geen probleem...
Maar dan heb ik er niets aan.....

Ik heb het al anders opgelost , maar voor meer Close up opnames van mijn wereld hebik ze uiteindelijk wel nodig....
Ik plaats morgen een render , dan zien jullie waar het voor was... Niet voor de Challenge....  8)

957
Review / Re: BenchMark addon
« Gepost op: 09 april 2015, 00:36:09 am »
Bedankt voor de uitleg Mark.
Ik was vergeten de benchmark te activeren als add-on in preferences...
Opnieuw ! :)

958
Particles en Simulaties / Bounding boxes Volume-Cloud Generator
« Gepost op: 07 april 2015, 23:21:07 pm »
Hoi , wie weet er het fijne van volume-clouds ? Ik gebruik de cloud generator , maar zoals altijd en immer bij clouds , smoke of vuur heb ik weer gezeik met die bounding boxes....

Niets helpt. Vanaf het eerste begin gezeik, het kan toch niet zo zijn dat die bounding boxes elkaar niet mogen overlappen ?
De problemen lijken daar wel dor veroorzaakt te worden...
Anders moet ik iets anders verzinnen, het gaat om een wolkendek met spiraalwolken en veel losse wolkjes...




959
Over Blender / Re: Multi view nu officieel in Blender
« Gepost op: 07 april 2015, 23:16:49 pm »
Hebben ik en een maat al wel eens gedaan... Je hoeft toch in principe alleen dubbel te renderen vanuit een iets horizontaal verschoven camera , zo ver als je ogen uit elkaar staan ?
Ik heb het nog niet met depth of field of defocus geprobeerd, maar het werkte goed , met zo'n rood groen brilletje...

960
Eindresultaten / Re: Dobbelsteentjes
« Gepost op: 05 april 2015, 00:19:54 am »
Vet , ik zie deze nu pas.... :)

Pagina's: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 92