Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Berichten - blenderbrammetje
Pagina's: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 92
916
« Gepost op: 19 juli 2015, 02:26:12 am »
Vet Koos2 , ik zie het nu pas , zo'n muis heb ik ook gemaakt , en ik was al aan een nieuwe begonnen , maar dan met animeerbare topology.... Helaas heb ook ik van topology nog weinig kaas gegeten , daarom had ik besloten net zo lang muizen te maken tot..... Goed Bezig !
917
« Gepost op: 17 juli 2015, 21:33:18 pm »
Oei , Mortaele als opponent ,..... Maar ja ik moet nog wat textures zoeken voor de juiste beschadigingen op de poten , en het lijf moest opnieuw , er zaten wat verdraaide polygonen in , beter ga ik het edge moddelen in mirror mode... Nog wat hydraulica en draadjes maken dan ! ![Glimlach :)](http://dbc-3d.nl/Smileys/default/smiley.gif) Succes !
918
« Gepost op: 15 juli 2015, 23:51:00 pm »
Melig , ik ben nu nog meer geinspireerd... Mijn SpiderBattleBot vordert langzaam... Vette inzendingen van Ezra3131 en Ijp , hoewel ik niets tegen Battledrones heb ![Glimlach :)](http://dbc-3d.nl/Smileys/default/smiley.gif) Voor zoveel metaligheid en geschitter ga ik ook Cycles gebruiken....
919
« Gepost op: 14 juli 2015, 12:49:34 pm »
Hoi ![Glimlach :)](http://dbc-3d.nl/Smileys/default/smiley.gif) Terug van weggeweest. Ik zat met wat probleempjes , rechtszaakje over onzin , en mijn Pc besmet met allerlei rotzooi , AnyProtect bla bla.... Ik kon zelfs mijn registry niet meer in. Nou ja , mooie gelegenheid om 13Gb aan overbodige Blenderprojecten weg te gooien.... Inmiddels weer redelijk beschermt op het internet.` Tot mijn grote plezier kan ik mijn Robot nog laten meedoen aan de wedstrijd..... Ook weer een nieuwe Blenderversie.... Ik ben al meteen een nieuw Project begonnen , nl. een Computergame in de Blender game-engine..... Het was de bedoeling dat mijn Robot , maar dan zonder zijn overdreven wapens , ook in het spel komt.... Vooralsnog heb ik slechts een ruimteschip in een kubus omgeving. Het is een remake van Pyro , nl. Pyro III ![Knipoog ;)](http://dbc-3d.nl/Smileys/default/wink.gif) Je vliegt in holle kubussen met vierkante gaten en het midden van bijna ieder vlak , daar zitten gangen die naar de volgende kubus leiden , onderweg schiet je allerlei vijanden kapot. Andere scheepjes en dus metalen spinnen die op het oppervlak lopen en naar je schieten...... Maar goed , eerst de Robot.
920
« Gepost op: 07 juni 2015, 13:25:43 pm »
Traditioneel ? Cyberpunk ? Ik heb een PM gestuurd aan Zaph , zodat de voorwaarden duidelijker zijn. Losse onderdelen , zodat hij kan bewegen. Je hoeft hem niet te riggen... Geen lasers of geweren. Gewoon mechanische wapens , het moet een Vechtbot zijn toch... Batlle bots prepare !
921
« Gepost op: 07 juni 2015, 13:14:20 pm »
Ha ha , jij ook al , JvL ? ![Glimlach :)](http://dbc-3d.nl/Smileys/default/smiley.gif) Die Arduino's zijn kennelijk echt leuk. Maar ja , vroeger op de MSX club zaten er al lui robots te besturen via de cartridge-slots.... Hilarisch. Het is ook leuk. Voorlopig geen tijd voor... Kan zo'n ding ook nog een beetje rekenen of is tie echt alleen voor besturing , een microcontroller ? Hij is toch programmeerbaar.
922
« Gepost op: 07 juni 2015, 12:59:46 pm »
Welkom Erik. Boeiend , Virtual Reality. Ik heb natuurlijk ook ff zitten googlen op Arduinobordje maar ik kan er niet achter komen hoe krachtig de processor is. Het lijkt voornamelijk bedoeld voor hobby-bouwers.... zoiets als de Raspberry Pi... ![Glimlach :)](http://dbc-3d.nl/Smileys/default/smiley.gif) Ik ben benieuwd wat voor omgevingen je gaat bouwen....Voor de VR
923
« Gepost op: 05 juni 2015, 15:51:59 pm »
Ik ben benieuwd naar de Robots , ik maak eerst nog wat andere dingetjes af , maar zit al te brainstormen..
924
« Gepost op: 05 juni 2015, 14:43:59 pm »
Ik heb nog drie andere projecten onder handen.... Ik werk aan een animatiefilmpje waarin een vogeltje een Jimi Hendrix nummer speelt en erbij fluit. Gaat i.v.m. de animaties nog even duren , en ik ga mijn auto's in videomateriaal plakken , met schaduw erbij.... Verder nog wat logo's... I.v.m. de wedstrijd : Tijd voor de BattleBot. Maak een zo mooi mogelijke BattleBot . Hoewel je hem niet perse hoeft te riggen , moet hij er wel realistisch uitzien zitten , zodat hij gerigged kan worden...word dan van de twee mooiste een gevecht geanimeerd en gerendert.... Dus maak een zo mooi mogelijke still met Blender-renderer of Cycles en verbaas iedereen ! ![Cool 8)](http://dbc-3d.nl/Smileys/default/cool.gif) Denk aan de grootte van een skelter , niet aan de grootte van een vrachtwagen.... Verder is alles toegestaan wat van mechanische aard is , bv. zaagwielen , pneumatiek , hamers , boren , zwaarden , hakbijlen , kettingen enz.... Lopen , rollen , glijden , rijden of kantelen , je ziet maar ! Nou ik ben benieuwd. Succes ermee !
925
« Gepost op: 04 juni 2015, 23:01:25 pm »
Ok , weet ik morgen , JvL !
926
« Gepost op: 04 juni 2015, 23:00:09 pm »
De 680 GTX is een uitstekende keuze , heeft een brute bandbreedte en genoeg cores...
927
« Gepost op: 04 juni 2015, 22:55:05 pm »
Computeraars van het eerste uur... Ook gedroomd over de ZX81 , maar moest eerst de schijnweerstand van de ouders breken.... Toen gespaard voor een Toshiba MSX-1 met 64 kb.... Dat waren nog eens tijden.... Heb daar nog reactietests , spelletjes met tanks en animatietjes mee zitten maken....
928
« Gepost op: 04 juni 2015, 22:45:49 pm »
Wat betreft MakeHUman , hulde... voor een open source pakket helemaal te gek... alleen jammer van die penis , die heb ik dus zelf moeten maken , de penis die in het pakket zat was echt "voor lul".... een stijf stokkie dat recht door de mesh heenstak. Geen slapheid mogelijk.... Zodoende....
929
« Gepost op: 04 juni 2015, 22:43:49 pm »
Beste Mensen , ik zag dat ook anderen interesse tonen voor het MakeHuman pakket... Ik heb er nog niet zoveel ervaring mee , ik heb een man en een mooi meisje gemaakt , ze laten zich prima importeren en zelfs automatisch riggen bij het importeren... Geen vuiltje aan de lucht... Zo werd Transparant Man geboren ! ![Glimlach :)](http://dbc-3d.nl/Smileys/default/smiley.gif) Voor een project ben ik nu een Transparante Man aan het maken... d.w.z. hij moet doorschijnend kunnen zijn.... Hij heeft onder zijn huid een laag spieren en pezen , en een echt skelet.... Dat valt nog niet mee.... Het werd al moeilijk bij de heup , maar dat komt nog goed. Behalve de schedel is er weinig moelijks aan een skelet.... Daarna krijgt hij nog echte organen , hij is namelijk bedoelt voor educatieve illustraties en animaties.... ![](http://s3.postimg.org/qxifs65i7/Transparant_Man.jpg) Ik update zodra het skelet klaar is...
930
« Gepost op: 04 juni 2015, 22:35:38 pm »
Ja , JvL heeft daar een punt. Dat is zo , je poppetje moet met de armen gespreid of schuin naar beneden staan , de armen tegen het lijfje levert problemen op met riggen , dat is zeker. ![Glimlach :)](http://dbc-3d.nl/Smileys/default/smiley.gif) Maar ik geef toe dat het nu eenmaal leuker is om iets te maken dat je zelf ook mooi vind. Voor mensen die snel leren en een goed geheugen hebben , is er niets tegen op jou leermoethode , dat is ook de mijne , al doende doorgronden ! ![Geschrokken :o](http://dbc-3d.nl/Smileys/default/shocked.gif) Succes ...
Pagina's: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 92
|