Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - blenderbrammetje

Pagina's: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 92
916
Onderhanden werk / Re: Krullenkop
« Gepost op: 19 juli 2015, 02:26:12 am »
Vet Koos2 , ik zie het nu pas , zo'n muis heb ik ook gemaakt , en ik was al aan een nieuwe begonnen , maar dan met animeerbare topology....

Helaas heb ook ik van topology nog weinig kaas gegeten , daarom had ik besloten net zo lang muizen te maken tot..... :)
 

Goed Bezig !  ;D

917
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 17 juli 2015, 21:33:18 pm »
Oei , Mortaele als opponent ,.....

Maar ja ik moet nog wat textures zoeken voor de juiste beschadigingen op de poten ,
en het lijf moest opnieuw , er zaten wat verdraaide polygonen in , beter ga ik het edge moddelen in mirror mode...
Nog wat hydraulica en draadjes maken dan !

:)

Succes !

918
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 15 juli 2015, 23:51:00 pm »
Melig , ik ben nu nog meer geinspireerd... Mijn SpiderBattleBot vordert langzaam...
Vette inzendingen van Ezra3131 en Ijp , hoewel ik niets tegen Battledrones heb :)

Voor zoveel metaligheid en geschitter ga ik ook Cycles gebruiken....  8)

919
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 14 juli 2015, 12:49:34 pm »
Hoi :)

Terug van weggeweest. Ik zat met wat probleempjes , rechtszaakje over onzin , en mijn Pc besmet met allerlei rotzooi , AnyProtect bla bla....
Ik kon zelfs mijn registry niet meer in. Nou ja , mooie gelegenheid om 13Gb aan overbodige Blenderprojecten weg te gooien....
Inmiddels weer redelijk beschermt op het internet.`

Tot mijn grote plezier kan ik mijn Robot nog laten meedoen aan de wedstrijd.....
Ook weer een nieuwe Blenderversie.... Ik ben al meteen een nieuw Project begonnen , nl. een Computergame in de Blender game-engine.....
Het was de bedoeling dat mijn Robot , maar dan zonder zijn overdreven wapens , ook in het spel komt....
Vooralsnog heb ik slechts een ruimteschip in een kubus omgeving. Het is een remake van Pyro , nl. Pyro III ;)
Je vliegt in holle kubussen met vierkante gaten en het midden van bijna ieder vlak , daar zitten gangen die naar de volgende kubus leiden ,
onderweg schiet je allerlei vijanden kapot. Andere scheepjes en dus metalen spinnen die op het oppervlak lopen en naar je schieten......

Maar goed , eerst de Robot.  8)

920
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 07 juni 2015, 13:25:43 pm »
Traditioneel ? Cyberpunk ?
Ik heb een PM gestuurd aan Zaph , zodat de voorwaarden duidelijker zijn. Losse onderdelen , zodat hij kan bewegen.
Je hoeft hem niet te riggen...

Geen lasers of geweren. Gewoon mechanische wapens , het moet een Vechtbot zijn toch... Batlle bots prepare !  8)

921
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 07 juni 2015, 13:14:20 pm »
Ha ha , jij ook al , JvL ? :)
Die Arduino's zijn kennelijk echt leuk. Maar ja , vroeger op de MSX club zaten er al lui robots te besturen via de cartridge-slots....
Hilarisch. Het is ook leuk. Voorlopig geen tijd voor...

Kan zo'n ding ook nog een beetje rekenen of is tie echt alleen voor besturing , een microcontroller ?
Hij is toch programmeerbaar.  :o

922
Leden stellen zich voor / Re: Erik
« Gepost op: 07 juni 2015, 12:59:46 pm »
Welkom Erik.
Boeiend , Virtual Reality. Ik heb natuurlijk ook ff zitten googlen op Arduinobordje maar ik kan er niet achter komen hoe krachtig de processor is.
Het lijkt voornamelijk bedoeld voor hobby-bouwers.... zoiets als de Raspberry Pi...:)

Ik ben benieuwd wat voor omgevingen je gaat bouwen....Voor de VR  8)

923
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 05 juni 2015, 15:51:59 pm »
Ik ben benieuwd naar de Robots , ik maak eerst nog wat andere dingetjes af , maar zit al te brainstormen..  8)

924
Onderhanden werk / Re: TransparantMan
« Gepost op: 05 juni 2015, 14:43:59 pm »
Ik heb nog drie andere projecten onder handen....
Ik werk aan een animatiefilmpje waarin een vogeltje een Jimi Hendrix nummer speelt en erbij fluit.
Gaat i.v.m. de animaties nog even duren , en ik ga mijn auto's in videomateriaal plakken , met schaduw erbij....
Verder nog wat logo's...

I.v.m. de wedstrijd : Tijd voor de BattleBot. Maak een zo mooi mogelijke BattleBot . Hoewel je hem niet perse hoeft te riggen , moet hij er wel realistisch uitzien zitten , zodat hij gerigged kan worden...word dan van de twee mooiste een gevecht geanimeerd en gerendert.... Dus maak een zo mooi mogelijke still met Blender-renderer of Cycles en verbaas iedereen !  8)
Denk aan de grootte van een skelter , niet aan de grootte van een vrachtwagen....
Verder is alles toegestaan wat van mechanische aard is , bv. zaagwielen , pneumatiek , hamers , boren , zwaarden , hakbijlen , kettingen enz....
Lopen , rollen , glijden , rijden of kantelen , je ziet maar !

Nou ik ben benieuwd. Succes ermee !  ;D

925
Onderhanden werk / Re: TransparantMan
« Gepost op: 04 juni 2015, 23:01:25 pm »
Ok  , weet ik morgen , JvL !  8)

926
Over Blender / Re: Beste keus....
« Gepost op: 04 juni 2015, 23:00:09 pm »
De 680 GTX is een uitstekende keuze , heeft een brute bandbreedte en genoeg cores... :)


927
Over Blender / Re: Beste keus....
« Gepost op: 04 juni 2015, 22:55:05 pm »
Computeraars van het eerste uur...
Ook gedroomd over de ZX81 , maar moest eerst de schijnweerstand van de ouders breken....
Toen gespaard voor een Toshiba MSX-1 met 64 kb.... Dat waren nog eens tijden.... Heb daar nog reactietests , spelletjes met tanks en animatietjes mee zitten maken....  :o 8)

928
Onderhanden werk / Re: TransparantMan
« Gepost op: 04 juni 2015, 22:45:49 pm »
Wat betreft MakeHUman , hulde... voor een open source pakket helemaal te gek...
alleen jammer van die penis , die heb ik dus zelf moeten maken , de penis die in het pakket zat was echt "voor lul"....
een stijf stokkie dat recht door de mesh heenstak. Geen slapheid mogelijk.... Zodoende....

929
Onderhanden werk / TransparantMan
« Gepost op: 04 juni 2015, 22:43:49 pm »
Beste Mensen , ik zag dat ook anderen interesse tonen voor het MakeHuman pakket...
Ik heb er nog niet zoveel ervaring mee , ik heb een man en een mooi meisje gemaakt , ze laten zich prima importeren en zelfs automatisch riggen bij het importeren... Geen vuiltje aan de lucht... Zo werd Transparant Man geboren ! :)

Voor een project ben ik nu een Transparante Man aan het maken... d.w.z. hij moet doorschijnend kunnen zijn....
Hij heeft onder zijn huid een laag spieren en pezen , en een echt skelet.... Dat valt nog niet mee.... Het werd al moeilijk bij de heup , maar dat komt nog goed.
Behalve de schedel is er weinig moelijks aan een skelet....
Daarna krijgt hij nog echte organen , hij is namelijk bedoelt voor educatieve illustraties en animaties....




Ik update zodra het skelet klaar is... :)

930
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 04 juni 2015, 22:35:38 pm »
Ja , JvL heeft daar een punt. Dat is zo , je poppetje moet met de armen gespreid of schuin naar beneden staan , de armen tegen het lijfje levert problemen op met riggen , dat is zeker. :)

Maar ik geef toe dat het nu eenmaal leuker is om iets te maken dat je zelf ook mooi vind. Voor mensen die snel leren en een goed geheugen hebben , is er niets tegen op jou leermoethode , dat is ook de mijne , al doende doorgronden !  :o Succes ...

Pagina's: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 92