Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - blenderbrammetje

Pagina's: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 94
901
Onderhanden werk / Re: Slecht weer , Mooi weer !
« Gepost op: 04 augustus 2015, 01:27:40 am »
Moet ik even zoeken hoor.... Als ik hem nog kan vinden plak ik morgen wel een linkje.
Is met Blender internal gerendert.... 8)

902
Eindresultaten / Re: ijsmaan van mars
« Gepost op: 02 augustus 2015, 16:40:38 pm »
Maar dat ding had ik dan toch allang een keer moeten zien glimmen ?  :P

903
Eindresultaten / Re: Eindresultaat niet van mij maar wel heel mooi.
« Gepost op: 02 augustus 2015, 16:39:17 pm »
Inspirerend en origineel.

904
Eindresultaten / Re: Blendermannetje
« Gepost op: 02 augustus 2015, 16:38:07 pm »
Zie je wel , ik dacht ik post gewoon een kale blenderkubus.
Die lui zien daar direct van alles in.

Te lang naar het beeldscherm zitten kijken zeker...  :o

905
Eindresultaten / Blendermannetje
« Gepost op: 01 augustus 2015, 15:38:10 pm »
Tsja , echt inspirerend word ie nooit , de Blender startup file.
Alhoewel.....

Misschien komt hier nog eens een vet animatiefilmpje uit voort... :)



906
Eindresultaten / Re: Stemmen vijfde challenge - Battlebot
« Gepost op: 01 augustus 2015, 14:06:26 pm »
Moeilijk ja. Mooie inzendingen ja ook !
Ik ga ook voor de meest echte Battlebots , die van JvL is erg mooi , en vet getextured , maar lijkt wel een cyborg ....
Die van Mortalae is vet , Ijp heeft een echte battlebot...
:)

907
Onderhanden werk / Re: Slecht weer , Mooi weer !
« Gepost op: 31 juli 2015, 23:47:53 pm »
Ik wist dat het kon , maar hoe ik dat moest instellen heb ik in een tutorial op youtube gezien.....

908
Onderhanden werk / Slecht weer , Mooi weer !
« Gepost op: 31 juli 2015, 23:46:57 pm »
Ja mensen , ik heb een waardevolle ontdekking gedaan.

Ik heb een wolkendek met slechts een box , die niet eens een echte bounding box is ,
bestaande uit aan een particle system gekoppelde cloud-texture , en point density in een Volume material.
Geen Blenderclouds dus , geen smoke , geen gezeik met belichting. Het mooiste :
Deze wolken laten zich lekker manipuleren met Force-fields zoals wind en turbulence , force of vortex.....




909
Hmmmm , Vsync dus.

Nu heb ik weer het probleem dat ik wel een ontploffing op een plane in de game heb , als ik een vijand raak zie je een ontploffing , maar de animatie loopt niet...
Ik hoop niet dat ik perse moet "tilen" , d.w.z. alle frames op een hele grote foto plakken , en dan in de game-engine "animated" kiezen en aangevenhoeveel tiles hij moet animeren , dat is nogal omslachtig.
Ik probeer om een Alpha plane met image-sequence aan de praat te krijgen... maar het lukt nog niet zo.... :-\

Ach al doende leert men. ik zal een filmpje maken....

910
Over Blender / Re: Je bent nooit te jong voor Blender.
« Gepost op: 30 juli 2015, 00:34:26 am »
Ach , misschien hebben ze wel wat hulp gehad van een leraar ofzo...
Moet ie aardig kunnen blenderen ook... :)

911
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 29 juli 2015, 08:28:08 am »
Zo hier is tie dan....






912
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 28 juli 2015, 21:57:44 pm »
In de toekomst wellicht. Op dit moment ben ik bezet , door iets echt belangrijks.
Dus Blenderen schiet er weleens bij in :)
Wellicht in de toekomst ..

913
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 28 juli 2015, 20:00:40 pm »
Dat zou jammer zijn... ik vond de Challenges juist zo leuk. :)

914
Onderbouwde kritiek / Re: Oude liefde!
« Gepost op: 28 juli 2015, 13:19:35 pm »
Tsjee , je brengt me op een idee. Een platenspeler heb ik al weleens gemaakt....
Maar dat "oude school" ( old school is zo nieuwerwets) ... brengt me op een idee.... Thnx :)

915
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 27 juli 2015, 22:36:09 pm »
Verdorie . ik ben eigenlijk klaar , zat nog ff snel een omgevinkje van kubussen in elkaar te flanzen...
Rendert Cycles alleen de materials...

Ik heb een Diffuse BSDF shader met voor de color een ImageTex gebruikt....
Zelfs nog een Emitter shader toegevoegd met dezelfde texture.....

Bij mijn material-previeuw , prachtig maar mijn kubussen blijven grijs.... Hoe kan dat nou ? :'(

Pagina's: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 94