Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - blenderbrammetje

Pagina's: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 92
886
Eindresultaten / Blendermannetje
« Gepost op: 01 augustus 2015, 15:38:10 pm »
Tsja , echt inspirerend word ie nooit , de Blender startup file.
Alhoewel.....

Misschien komt hier nog eens een vet animatiefilmpje uit voort... :)



887
Eindresultaten / Re: Stemmen vijfde challenge - Battlebot
« Gepost op: 01 augustus 2015, 14:06:26 pm »
Moeilijk ja. Mooie inzendingen ja ook !
Ik ga ook voor de meest echte Battlebots , die van JvL is erg mooi , en vet getextured , maar lijkt wel een cyborg ....
Die van Mortalae is vet , Ijp heeft een echte battlebot...
:)

888
Onderhanden werk / Re: Slecht weer , Mooi weer !
« Gepost op: 31 juli 2015, 23:47:53 pm »
Ik wist dat het kon , maar hoe ik dat moest instellen heb ik in een tutorial op youtube gezien.....

889
Onderhanden werk / Slecht weer , Mooi weer !
« Gepost op: 31 juli 2015, 23:46:57 pm »
Ja mensen , ik heb een waardevolle ontdekking gedaan.

Ik heb een wolkendek met slechts een box , die niet eens een echte bounding box is ,
bestaande uit aan een particle system gekoppelde cloud-texture , en point density in een Volume material.
Geen Blenderclouds dus , geen smoke , geen gezeik met belichting. Het mooiste :
Deze wolken laten zich lekker manipuleren met Force-fields zoals wind en turbulence , force of vortex.....




890
Hmmmm , Vsync dus.

Nu heb ik weer het probleem dat ik wel een ontploffing op een plane in de game heb , als ik een vijand raak zie je een ontploffing , maar de animatie loopt niet...
Ik hoop niet dat ik perse moet "tilen" , d.w.z. alle frames op een hele grote foto plakken , en dan in de game-engine "animated" kiezen en aangevenhoeveel tiles hij moet animeren , dat is nogal omslachtig.
Ik probeer om een Alpha plane met image-sequence aan de praat te krijgen... maar het lukt nog niet zo.... :-\

Ach al doende leert men. ik zal een filmpje maken....

891
Over Blender / Re: Je bent nooit te jong voor Blender.
« Gepost op: 30 juli 2015, 00:34:26 am »
Ach , misschien hebben ze wel wat hulp gehad van een leraar ofzo...
Moet ie aardig kunnen blenderen ook... :)

892
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 29 juli 2015, 08:28:08 am »
Zo hier is tie dan....






893
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 28 juli 2015, 21:57:44 pm »
In de toekomst wellicht. Op dit moment ben ik bezet , door iets echt belangrijks.
Dus Blenderen schiet er weleens bij in :)
Wellicht in de toekomst ..

894
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 28 juli 2015, 20:00:40 pm »
Dat zou jammer zijn... ik vond de Challenges juist zo leuk. :)

895
Onderbouwde kritiek / Re: Oude liefde!
« Gepost op: 28 juli 2015, 13:19:35 pm »
Tsjee , je brengt me op een idee. Een platenspeler heb ik al weleens gemaakt....
Maar dat "oude school" ( old school is zo nieuwerwets) ... brengt me op een idee.... Thnx :)

896
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 27 juli 2015, 22:36:09 pm »
Verdorie . ik ben eigenlijk klaar , zat nog ff snel een omgevinkje van kubussen in elkaar te flanzen...
Rendert Cycles alleen de materials...

Ik heb een Diffuse BSDF shader met voor de color een ImageTex gebruikt....
Zelfs nog een Emitter shader toegevoegd met dezelfde texture.....

Bij mijn material-previeuw , prachtig maar mijn kubussen blijven grijs.... Hoe kan dat nou ? :'(

897
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 27 juli 2015, 12:49:24 pm »
Mooi Mortaele , vette staart ook....
De mijne is inmiddels ook wel klaar , hij heeft nog een computertje op zijn rug gekregen...
Ik moest nog wat details fiksen... Echter , nu moet ik alle materials opnieuw maken omdat ik hem in cycles wil renderen....
Ik heb besloten dat mijn PC-tje er best 24 uur op mag stampen.... 8)

Gentlemen start your Engines !  ???

898
Animatie en Rigging / Re: Create a Walk Cycle Animation
« Gepost op: 26 juli 2015, 23:56:12 pm »
Tof , moet ik nog doen voor in mn video-game.... Ook al is dat dan een spinne-robot....
Een Walkcycle is een Walk cycle , zeg ik altijd maar.... :)

899
Animatie en Rigging / Re: hulp bij een logo animatie
« Gepost op: 26 juli 2015, 23:54:06 pm »
Geluid erbij kan met Blender... Ik weet ook ongeveer hoe , maar waar ook weer ... ?
Oh ja , in de video-editor. Je kunt zowel video-bestanden plakken en editten als losse sound ,
even een tutorial kijiken helpt. Heb ik ook gedaan :)

Mooie animatie trouwens , ik dacht dat je de twee zijflappen van open naar dicht wilde laten klappen ,
Dit is nog leuker.... Succes verder !

900
Inmiddels een EXE gemaakt die werkt nog ook. Ik vlieg wat rond en schiet. Ik zal het screencapturen , maar mij valt op dat het beeld last heeft van tearing of lagging of hoe dat ook weer heet.
V-sync activeren ? Ik moet de game engine nog eens wat beter bestuderen , vooral de logica achter animaties van zowel Meshes als geanimeerde planes (textures) maar goed , al doende leert men....Alles beweegt wel vliegensvlug en soepel , aangezien ik de omgeving van blokken bouw...

Ik ga eerst de omgeving afbouwen. :) En de stuurtoetsen werken nog niet tegelijk , alleen omstebeurt.

Pagina's: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 92