Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - blenderbrammetje

Pagina's: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 92
871
Over Blender / Re: Tutorials
« Gepost op: 10 augustus 2015, 01:56:43 am »
Nou Ruud , dat hangt er maar net vanaf , maar ik doe dat nooit.
Achteraf heb je geen losse renderlayers meer , en kun je de Z- buffer waardes , de diepte van je scene ,
niet meer gebruiken voor bv. defocus of motion blur , overlay en alpha effecten....

Nabewerken kan altijd nog moet je maar denken :)

872
Leuterhoek / Re: Fantasy artiesten
« Gepost op: 09 augustus 2015, 01:18:57 am »
Nog een liefhebber van de originele Don Lawrence "Trigie" reeks hier.... :)

873
Leuterhoek / Re: icosphere raar behandelen
« Gepost op: 09 augustus 2015, 01:16:52 am »
Ik vind dat jij Icospheren wel heel raar behandelt Peter !

874
Onderhanden werk en demo's / Re: Game : Pyro III op de BlenderGameEngine ... :)
« Gepost op: 07 augustus 2015, 19:01:31 pm »
Ach het is een oude hobby , vroeger op de MSX vond ik programmeren leuk , heb twee spelletjes gemaakt en talloze overgetypt uit tijdschriften... :)

Ik ga nu zelf explosies en vuur en smoke renderen om te gebruiken in mijn game , ze moeten PNG alpha zijn , dan kan ik ze "tilen" , ik hoop dat de pagina van GIMP 2 snel weer online is , want ik heb die plugin nodig..... de spritesheet plugin .

Ik voeg nog raketten toe , mooiere kogels en een vijand , die een geanimeerde mesh is , met functies....
Nu ga ik me richten op layover screens voor Life , Ammunition en Shield , en misschien kan ik een tweede Camera-modus inbouwen zodat je het vanuit de cockpit ziet....
Maar voornamelijk weer gewoon blenderen , want hier gaat nog wat tutorial-tijd inzitten :)

875
Leuterhoek / Re: Mortal combat X
« Gepost op: 06 augustus 2015, 23:09:05 pm »
Ik ook .... inderdaad dat was lekker snel.  8)

876
Eindresultaten / Re: Stemmen vijfde challenge - Battlebot
« Gepost op: 06 augustus 2015, 23:08:17 pm »
Gefeliciteerd Ijp , je hebt het verdient. Jou bot is de leukste en toch een heuse battlebot. :)
Ik vind dat we door moeten gaan met de challenges , en als dank Zaph deze keer laten kiezen welke uitdaging er staat voor de komende twee maanden.
Als we dan ook een weekje langer stemmen , want 12 stemmen is wel weinig....

Groetjes weer !

877
Onderhanden werk en demo's / Re: Game : Pyro III op de BlenderGameEngine ... :)
« Gepost op: 06 augustus 2015, 22:44:26 pm »
Update : Filmpje op youtube.... Beetje haperend maar zonder screenrecorder soepel ! :)

https://www.youtube.com/watch?v=bZUD3dbY2PY

Nu de besturing wat veranderen , i.p.v. zijwaarts draaien word het zijwaarts bewegen met force , zodat je kunt bijsturen...
Tot nog toe kon ik slechts met een toets tegelijk sturen maar daar is een scriptje voor , dat een maat van mij uitgewerkt heeft.
Dat moet nog ff aangepast worden aan mijn Spaceship ! :)
Voor de ontploffingen render ik eigen ontploffingen enzo , maar deze waren stock.... gedownload ;)

878
Onderhanden werk en demo's / Re: Game : Pyro III op de BlenderGameEngine ... :)
« Gepost op: 06 augustus 2015, 22:04:50 pm »
Nee de bak wilde niet meer , zelfs de registry niet meer in etc ... na een herinstallatie kwam ik erachter dat windows niet "genuine" meer was.
Een te oude versie....
Ik heb mijn eigen windows 7 weer geinstalleerd..... Die was ik kwijt...

Nu loopt alles weer als een zonnetje... Ik heb een filmpje gemaakt van mijn huidige gameplay , helaas stottert blender dan wel erg...
Zonder Icecream screenrecorder loopt het echter als een zonnetje....
Nu wilde ik de plugin "spritesheets" voor Gimp downloaden , maar de site ligt even uit de lucht.... :)
Desondanks hier wat beelden , zodra ze op youtube staan... 8)

879
Leuterhoek / Re: Mortal combat X
« Gepost op: 06 augustus 2015, 00:51:27 am »
Yie ar Kungfu deed ik tegen mijn broertje , jammer dat de levels na een bepaald aantal niet meer moeilijker werden....Tot level 180 ?

Ik speelde graag Hype. MSX1 :)

880
Leuterhoek / Re: Mortal combat X
« Gepost op: 04 augustus 2015, 01:46:57 am »
Dead or Alive 5 en Mortal Kombat X hier....
Vind ik DOD 5 toch lekkerder spelen , bovendien is MortalX onnodig zwaar... wel mooi :)

881
Onderhanden werk en demo's / Re: Game : Pyro III op de BlenderGameEngine ... :)
« Gepost op: 04 augustus 2015, 01:42:06 am »
Zo , de eerste ontploffingen zijn er , en geanimeerd... Een kwestie van een getexturede bal wat rook-alpha-planes laten spugen ...Om de alpha plane-tjes te animeren zal ik helaas toch moeten "tilen" , dwz dat alle framepjes op een foto moeten.... Ik zal eens een poging wagen.....
Zodra ik windows 7 opnieuw geinstalleerd heb doe ik ook een screencapture van de game ... :)


882
Onderhanden werk / Re: Slecht weer , Mooi weer !
« Gepost op: 04 augustus 2015, 01:27:40 am »
Moet ik even zoeken hoor.... Als ik hem nog kan vinden plak ik morgen wel een linkje.
Is met Blender internal gerendert.... 8)

883
Eindresultaten / Re: ijsmaan van mars
« Gepost op: 02 augustus 2015, 16:40:38 pm »
Maar dat ding had ik dan toch allang een keer moeten zien glimmen ?  :P

884
Eindresultaten / Re: Eindresultaat niet van mij maar wel heel mooi.
« Gepost op: 02 augustus 2015, 16:39:17 pm »
Inspirerend en origineel.

885
Eindresultaten / Re: Blendermannetje
« Gepost op: 02 augustus 2015, 16:38:07 pm »
Zie je wel , ik dacht ik post gewoon een kale blenderkubus.
Die lui zien daar direct van alles in.

Te lang naar het beeldscherm zitten kijken zeker...  :o

Pagina's: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 92