Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - blenderbrammetje

Pagina's: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 94
871
Experimenten / Re: Leuk speelgoed...
« Gepost op: 23 december 2015, 02:03:52 am »
Melig. Het valt me op dat Rozz 666 berichten heeft.
Feestje ?  Ha ha  ;D

Toevallig ben ik net vergevordert met mijn project , ik plaats een toepasselijk plaatje....

Nu moet alleen het Logo er nog in , zit net te wachten tot de proefrender klaar is..
Ik maak dat in een aparte scene , want deze weer scene is nogal zwaar naar mijn maatstaven....
34 minuten per frame... 




872
Experimenten / Re: [WIP] Drijvende boei
« Gepost op: 23 december 2015, 00:39:53 am »
Ze hebben inderdaad nog wat liefde nodig... :)

873
Onderbouwde kritiek / Re: De afwas met Blender.
« Gepost op: 23 december 2015, 00:36:37 am »
Ha , een keuken. Had ik ook gemaakt om Cycles te testen. Stond alleen een glaasje of twee en wat vorken.....
Oh , ik zie dat je inmiddels het licht ook gefikst hebt. Mooi man
Zo komt je Blender afwasmiddel wel tot zijn recht.

874
Eindresultaten / Re: HighRes naar LowRes voor game engine
« Gepost op: 20 september 2015, 17:56:06 pm »
Hmmm , zulke kratjes wil ik ook maken voor mijn game met mijn kabouter , Karel.

Ik moet me daar toch eens in verdiepen , textures Baken. Ik heb nog niets gebaked , is dat om ervoor te zorgen dat je genoeg detail overhoud als je de poy's vermindert ?
Ik heb al enkele modellen in Unity geimporteerd , had nergens last van....

Nog even wat beter leren C# programmeren , dan stap ik over op scripten in Unity ! :)

875
Andere software / Re: Update Windows 10
« Gepost op: 20 september 2015, 17:51:57 pm »
Nu maar hopen dat ontwikkelaars games voor Linux gaan maken.
Ik word helemaal niet vrolijk meer van de Microsoft luitjes , alles is doorgestoken kaart ,
en zij horen helaas bij de foute bedrijven , je privacy was zoiezo al niets meer waard dankzij de Neo-Fascisten met hun
eindeloze reeks nep-aanslagen , en hun belachelijke oorlog tegen nep-terrorisme ,maar Windows gaat daar nog een schepje bovenop doen ?

Lekker bedankt !
Zodra genoeg geinige spelletjes voor Linux geschikt zijn stap ik over..... Wellicht maak ik ze zelf ? :)

876
Onderhanden werk en demo's / Re: Game : Pyro III op de BlenderGameEngine ... :)
« Gepost op: 07 september 2015, 15:18:27 pm »
EnemyFighter5 ! :)




update... ik kon het niet laten.... maar dit is nog geen werkend spelletje hoor....


 ;D

877
Onderhanden werk en demo's / Re: Game : Pyro III op de BlenderGameEngine ... :)
« Gepost op: 07 september 2015, 13:06:11 pm »
Ha , toch de texture nog kunnen fiksen... Zoek de verschillen ! ;)



Ziet er nicer uit zo , ook ff wat groter gezet want hij komt maar klein in beeld......

878
Koos2 , helemaal gelijk.
Ik vind het schandalig dat Nederland steeds meer een NSB land word , bestuurd door nep-politici.....
Iemand die zoveel van je wil weten wiol of je spullen jatten , of je onderdrukken , of allebei ! :)

879
Onderhanden werk en demo's / Re: Game : Pyro III op de BlenderGameEngine ... :)
« Gepost op: 07 september 2015, 02:03:26 am »
Inmiddels tutorials aan het doen , maar ik gebruik ook daarvoor liever mijn eigen ontwerpen...:)




Even een eigen spacefighter gebouwd , want die voor Pyro was te highpoly.....  8) Is voor een 2d spaceshooter in Unity !

880
Blender Interface / Re: Rigid Body Tools mis ik ?
« Gepost op: 03 september 2015, 23:37:47 pm »
Verslavend , beetje wel ja....
Ik kon Maria's voorbeeld niet bekijken , niet beschikbaar. maar kon de blendfile wel downloaden ?
Raar , ik ga hem morgen bekijken....

Zelf nu vooral bezig met C# leren , gaat snel. Zodat ik binnenkort al mijn Blendercreaties in Unity Game Engine kan gebruiken.....
Leuk hoe je in één .blend file al je Game-animaties op één tijdlijn zet , en dan in Unity kunt aangeven van wanneer tot wanneer.....
Ben bezig wat Unity tutorials te doen.... Één en ander is makkelijker dan ik dacht. Wel veel leren..... Duurt even... 8)

881
Andere software / Re: Daz (ook freeware)
« Gepost op: 26 augustus 2015, 17:37:44 pm »
Ik gebruik Make-Human....
Ik zal hun rig eens proberen voor een animatie....

882
Onderhanden werk / Re: Een Weg
« Gepost op: 26 augustus 2015, 17:36:09 pm »
Mooi gedaan man.

883
Onderhanden werk / Re: Ford thunderbird 1957
« Gepost op: 26 augustus 2015, 02:07:30 am »
Dat valt nog niet mee he ijp....
ik probeer hier beter en sneller in te worden, maar het vereist enkele handigheidjes en technieken :)
Ik richt me vooral op ruimteschepen en nu weer poppetjes ! Succes 8)

884
Onderhanden werk en demo's / Re: Game : Pyro III op de BlenderGameEngine ... :)
« Gepost op: 26 augustus 2015, 02:04:07 am »
Inmiddels is mijn oude hobby weer helemaal gaan leven.
Overgestapt op Unity als game-engine leer ik nu C#.... ik zit al wat te programmeren....:)
heb al enkele redelijk low-poly spaceships gemaakt om in zowel een tutorial als mijn eigen game te gebruiken...

Het schijnt dat je ze beter onder de 5000 polys kunt houden , en voor mobieltjes 1500...
Nou ja , in mijn game komen verder alleen lowpoly rotsblokken en wat getexturede kubussen dus dat zit wel goed....







885
Over Blender / Re: quick updated 2.75 a release.
« Gepost op: 26 augustus 2015, 01:57:56 am »
Tof , ik had er ook twee , bugs....
maar goed , dan de ontvlooide versie maar weer :)

Pagina's: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 94