Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Berichten - blenderbrammetje
Pagina's: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 94
871
« Gepost op: 20 september 2015, 17:51:57 pm »
Nu maar hopen dat ontwikkelaars games voor Linux gaan maken. Ik word helemaal niet vrolijk meer van de Microsoft luitjes , alles is doorgestoken kaart , en zij horen helaas bij de foute bedrijven , je privacy was zoiezo al niets meer waard dankzij de Neo-Fascisten met hun eindeloze reeks nep-aanslagen , en hun belachelijke oorlog tegen nep-terrorisme ,maar Windows gaat daar nog een schepje bovenop doen ? Lekker bedankt ! Zodra genoeg geinige spelletjes voor Linux geschikt zijn stap ik over..... Wellicht maak ik ze zelf ?
872
« Gepost op: 07 september 2015, 15:18:27 pm »
873
« Gepost op: 07 september 2015, 13:06:11 pm »
Ha , toch de texture nog kunnen fiksen... Zoek de verschillen ! Ziet er nicer uit zo , ook ff wat groter gezet want hij komt maar klein in beeld......
874
« Gepost op: 07 september 2015, 02:08:05 am »
Koos2 , helemaal gelijk. Ik vind het schandalig dat Nederland steeds meer een NSB land word , bestuurd door nep-politici..... Iemand die zoveel van je wil weten wiol of je spullen jatten , of je onderdrukken , of allebei !
875
« Gepost op: 07 september 2015, 02:03:26 am »
Inmiddels tutorials aan het doen , maar ik gebruik ook daarvoor liever mijn eigen ontwerpen... Even een eigen spacefighter gebouwd , want die voor Pyro was te highpoly..... Is voor een 2d spaceshooter in Unity !
876
« Gepost op: 03 september 2015, 23:37:47 pm »
Verslavend , beetje wel ja.... Ik kon Maria's voorbeeld niet bekijken , niet beschikbaar. maar kon de blendfile wel downloaden ? Raar , ik ga hem morgen bekijken.... Zelf nu vooral bezig met C# leren , gaat snel. Zodat ik binnenkort al mijn Blendercreaties in Unity Game Engine kan gebruiken..... Leuk hoe je in één .blend file al je Game-animaties op één tijdlijn zet , en dan in Unity kunt aangeven van wanneer tot wanneer..... Ben bezig wat Unity tutorials te doen.... Één en ander is makkelijker dan ik dacht. Wel veel leren..... Duurt even...
877
« Gepost op: 26 augustus 2015, 17:37:44 pm »
Ik gebruik Make-Human.... Ik zal hun rig eens proberen voor een animatie....
878
« Gepost op: 26 augustus 2015, 17:36:09 pm »
Mooi gedaan man.
879
« Gepost op: 26 augustus 2015, 02:07:30 am »
Dat valt nog niet mee he ijp.... ik probeer hier beter en sneller in te worden, maar het vereist enkele handigheidjes en technieken Ik richt me vooral op ruimteschepen en nu weer poppetjes ! Succes
880
« Gepost op: 26 augustus 2015, 02:04:07 am »
Inmiddels is mijn oude hobby weer helemaal gaan leven. Overgestapt op Unity als game-engine leer ik nu C#.... ik zit al wat te programmeren.... heb al enkele redelijk low-poly spaceships gemaakt om in zowel een tutorial als mijn eigen game te gebruiken... Het schijnt dat je ze beter onder de 5000 polys kunt houden , en voor mobieltjes 1500... Nou ja , in mijn game komen verder alleen lowpoly rotsblokken en wat getexturede kubussen dus dat zit wel goed....
881
« Gepost op: 26 augustus 2015, 01:57:56 am »
Tof , ik had er ook twee , bugs.... maar goed , dan de ontvlooide versie maar weer
882
« Gepost op: 19 augustus 2015, 01:05:21 am »
Blender is erg compleet , behalve 3D moddelen en renderen bevat Blender een complete physics-engine , Game-engine , Toffe animatiemogelijkheden en editor , video-editor met audio , audio 3D in de scene , node-system based compositing , material editing en Cycles , raytracer-renderer..... Ik heb nog lang de mogelijkheden van Blender niet ontdekt , en dat zal nog wel even duren.... Ik vind Blender om veel redenen toffer dan 3D Max. Veel werkt consequenter , commando's blijven in veel verschillende schermen en editors gelijk.... De Besturing , als je er aan gewend bent , is snel en handig... Veel plezier ervan en er zijn hier altijd mensen die je willen helpen , of je van commenrtaar voorzien ! Groetjes
883
« Gepost op: 19 augustus 2015, 00:58:56 am »
Je moet natuurlijk wel eerst je trein en stier op één Image plakken. Zoals jij het op je schild verdeeld wilt hebben.... Als je kunt photoshoppen of gimpen.... Dan kun je in de unwrapper je image kiezen en hem scalen en verdelen..... Succes !
884
« Gepost op: 14 augustus 2015, 23:36:24 pm »
Wel , mijn test-render is vanavond klaar , ik werk een paar dingetjes morgen af , zoals regen toevoegen want die is ook klaar , de bliksem opleuken en de bliksem-verlichting vergroten en verbeteren. Ik voeg nog wat kleur toe aan de wolken als het mooier weer word , en een zon. De zee moet nog even wachten , die is ook klaar maar te zwaar. Tikje turbulentie erbij als de wolken verdwijnen.... Ik render naar BMP dus ik heb al wat plaatjes gezien. Vannacht ff filmpje van draaien met VirtualDub :: Het volgende filmpje , dat word zondag of na het weekend , zal ik posten....
885
« Gepost op: 12 augustus 2015, 23:27:16 pm »
Dat valt nog niet mee , een echt skelet op maat maken , maar het vordert. Daarna word het als het goed is wqat makkelijker... En nee , het is geen oefenproject maar een project met een doel. Zo'n pop is ideaal voor animaties , acupuctuur-uitleg en mapping , uitleg over blessures , hij krijgt ook een spierentexture. en organen....
Maar er gaat wel tijd inzitten ja.....
Pagina's: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 94
|