Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - blenderbrammetje

Pagina's: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 92
856
Onderhanden werk / Re: Een Weg
« Gepost op: 26 augustus 2015, 17:36:09 pm »
Mooi gedaan man.

857
Onderhanden werk / Re: Ford thunderbird 1957
« Gepost op: 26 augustus 2015, 02:07:30 am »
Dat valt nog niet mee he ijp....
ik probeer hier beter en sneller in te worden, maar het vereist enkele handigheidjes en technieken :)
Ik richt me vooral op ruimteschepen en nu weer poppetjes ! Succes 8)

858
Onderhanden werk en demo's / Re: Game : Pyro III op de BlenderGameEngine ... :)
« Gepost op: 26 augustus 2015, 02:04:07 am »
Inmiddels is mijn oude hobby weer helemaal gaan leven.
Overgestapt op Unity als game-engine leer ik nu C#.... ik zit al wat te programmeren....:)
heb al enkele redelijk low-poly spaceships gemaakt om in zowel een tutorial als mijn eigen game te gebruiken...

Het schijnt dat je ze beter onder de 5000 polys kunt houden , en voor mobieltjes 1500...
Nou ja , in mijn game komen verder alleen lowpoly rotsblokken en wat getexturede kubussen dus dat zit wel goed....







859
Over Blender / Re: quick updated 2.75 a release.
« Gepost op: 26 augustus 2015, 01:57:56 am »
Tof , ik had er ook twee , bugs....
maar goed , dan de ontvlooide versie maar weer :)

860
Leden stellen zich voor / Re: Guus Jansen
« Gepost op: 19 augustus 2015, 01:05:21 am »
Blender is erg compleet , behalve 3D moddelen en renderen bevat Blender een complete physics-engine , Game-engine , Toffe animatiemogelijkheden en editor , video-editor  met audio , audio 3D in de scene , node-system based compositing , material editing en Cycles , raytracer-renderer.....

Ik heb nog lang de mogelijkheden van Blender niet ontdekt , en dat zal nog wel even duren....
Ik vind Blender om veel redenen toffer dan 3D Max. Veel werkt consequenter , commando's blijven in veel verschillende schermen en editors gelijk....
De Besturing , als je er aan gewend bent , is snel en handig...
Veel plezier ervan en er zijn hier altijd mensen die je willen helpen , of je van commenrtaar voorzien ! Groetjes  8)

861
Materialen en Texturing / Re: uv unwrap
« Gepost op: 19 augustus 2015, 00:58:56 am »
Je moet natuurlijk wel eerst je trein en stier op één Image plakken.
Zoals jij het op je schild verdeeld wilt hebben.... Als je kunt photoshoppen of gimpen....
Dan kun je in de unwrapper je image kiezen en hem scalen en verdelen.....


Succes ! 8)

862
Onderhanden werk / Re: Slecht weer , Mooi weer !
« Gepost op: 14 augustus 2015, 23:36:24 pm »
Wel , mijn test-render is vanavond klaar , ik werk een paar dingetjes morgen af , zoals regen toevoegen want die is ook klaar ,
de bliksem opleuken en de bliksem-verlichting vergroten en verbeteren. Ik voeg nog wat kleur toe aan de wolken als het mooier weer word ,
en een zon. De zee moet nog even wachten , die is ook klaar maar te zwaar. Tikje turbulentie erbij als de wolken verdwijnen....
Ik render naar BMP dus ik heb al wat plaatjes gezien. Vannacht ff filmpje van draaien met VirtualDub  8) ::

Het volgende filmpje , dat word zondag of na het weekend , zal ik posten.... :)

863
Onderhanden werk / Re: TransparantMan
« Gepost op: 12 augustus 2015, 23:27:16 pm »
Dat valt nog niet mee , een echt skelet op maat maken , maar het vordert.
Daarna word het als het goed is wqat makkelijker...
En nee , het is geen oefenproject maar een project met een doel. Zo'n pop is ideaal voor animaties , acupuctuur-uitleg en mapping ,  uitleg over blessures , hij krijgt ook een spierentexture. en organen....

Maar er gaat wel tijd inzitten ja.....

864
Onderhanden werk / Re: Slecht weer , Mooi weer !
« Gepost op: 12 augustus 2015, 23:24:26 pm »
Inmiddels is de lucht geanimeerd , en klaart ie mooi op...
Nog wat aan de lichtinstellingen doen en dan een testrender.... De Wolken verschijnen en verdwijnen op basis van een cloud-texture  die invloed heeft op de desity en de lifetime... maar de invloed op de lifetime is 50% want anders heeft mijn geanimeer aan de normale particle life geen effect meer...
Het waait een beetje ... Probleem is dat de horizon mooi is , maar de zon zorgt voor prachtige schaduwen van mijn wolken , maar slechts tot de helft van het scherm. De wolken zitten niet ver genoeg naar achteren....
Het is geen echte oneindige wollkendek natuurlijk.... flink vergroten dus , maar dan zal ik de particlecount ook omhoog moeten draaien....etc.... bla bla...
Ik ben benieuwd of ik ook volumetric lightbeams door de wolken krijg....

Een hoop gedoe dus maar uiteindelijk wel een mooi resultaat hoop ik. :)
Ik zal mijn filmpje posten !  8)

865
Mededelingen / Re: afwezigheid
« Gepost op: 11 augustus 2015, 21:49:54 pm »
Gefeliciteerd en Sterkte Jullie :)
Beterschap voor de kleine ! En veel geluk samen  :D :D ;D ;D ;D

866
Andere software / Re: 5 Super Programmas gratis.
« Gepost op: 11 augustus 2015, 21:43:04 pm »
Hitfilm ga ik doen , ik had nog geen ander goed videobewerkingsprogramma gratis , behalve Blender zelf natuurlijk....
 ;D

867
Belichting en Rendering / Re: beste grafische kaart voor rond de 300 €
« Gepost op: 10 augustus 2015, 19:27:14 pm »
Tenzij je niet wilt cyclen , ik zag net een Radeon R9 390 met 8GB DDR5 , dat is wel lekker veel als je je scene vol wilt gooien....:)
Snelle kaart hoor... 2560 kernen , tegenwoordig schijnt er ook ondersteuning voor Blenders Cycles te zijn....

868
Onderhanden werk en demo's / Re: Game : Pyro III op de BlenderGameEngine ... :)
« Gepost op: 10 augustus 2015, 19:16:12 pm »
ik post natuurlik een rendertje... cycles :)

869
Belichting en Rendering / Re: beste grafische kaart voor rond de 300 €
« Gepost op: 10 augustus 2015, 19:14:06 pm »
Ja ik zou een 970 4GB DDR5 halen bv , van Palit , of MSI , misschienkun je een oc versie vinden voor niet veel duurder...
Succes !  8)

870
Onderhanden werk en demo's / Re: Game : Pyro III op de BlenderGameEngine ... :)
« Gepost op: 10 augustus 2015, 02:01:57 am »
Update : inmiddels heb ik ontdekt dat mijn te grote textures voor getilede animaties op een plane , alpha ,
de stotteringen veroorzaakten , ik ben nu zelf explosies en vuurballen aan het renderen voor spritesheets , die ik met met
TexturePacker maak. is gratis programma.... demoversie.
Ik ga met de Game engine een demootje maken , maar de Game engine word Unity... 8)

Ik ben nu de game al aan het overzetten naar Unity , en de basics aan het leren... :)
Daar heb ik geen beperkingen qua engine-kracht , ik blijf alles in Blender ontwerpen , baken , textures renderen...
Echter particle systems zitten er standaard al in... hele brute ! :o

Ik ga vast mijn ruimteschip upgraden en even opnieuw bouwen , mooier <3

Pagina's: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 92