Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - blenderbrammetje

Pagina's: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 92
841
Hardware / Re: Nouveau met Blender?
« Gepost op: 23 december 2015, 21:49:38 pm »
Beste Reekje. Een tip van een computer liefhebber en bouwer.

Ik heb inmiddels mijn oude bakkie opgewaardeerd en een nieuwe gebouwd....
Oude : PhenomII 955 , 16GB DDR3 en een SSD , GTX 660 2GB
Nieuw: FX 8320 8-core,16GB DDR3 en een SSD , Radeon R9 380X 4GB

Waarom AMD Radeon R9 ? , omdat dat iets goedkoper is , anders had ik geen 4GB geheugen kunnen hebben..
Een GTX960 heeft 128 bits geheugen , en net te weinig shaders vind ik...
Ik heb erop gegokt dat OpenCL inmiddels even goed zou werken als CUDA

(even naar beneden lopen voor mijn Keuken-Cycles test , momentje......)

Klopt ! Mijn keukentje word in Cycles over OpenCL gerendert ! Bijna even snel als op mijn 660 GTX !
Inmiddels is ook bekend dat de R9 390X de TitanX verslaat in Cycles.... :)

Het is dus niet meer zo dat Nvidia nog voordelen bied ten opzichte van AMD , je moet wel een kaart van HD7600 of hoger hebben.

Beter ga je voor R7 of R9 kaarten. Of Nvidia natuurlijk , niets over te klagen ;)

842
Hardware / Re: Nouveau met Blender?
« Gepost op: 23 december 2015, 02:19:22 am »
Geen idee. Wel leuk dat ; "zoet met een oog en geef de armen ook een kans"

843
Mededelingen / Re: afwezigheid
« Gepost op: 23 december 2015, 02:14:40 am »
Hé Sterkte en veel geluk samen , Prettige Feestdagen alvast.... 

844
Experimenten / Re: Leuk speelgoed...
« Gepost op: 23 december 2015, 02:05:25 am »
Nu heb ik ook weer eens tijd om gewoon te spelen  ::)

845
Experimenten / Re: Leuk speelgoed...
« Gepost op: 23 december 2015, 02:03:52 am »
Melig. Het valt me op dat Rozz 666 berichten heeft.
Feestje ?  Ha ha  ;D

Toevallig ben ik net vergevordert met mijn project , ik plaats een toepasselijk plaatje....

Nu moet alleen het Logo er nog in , zit net te wachten tot de proefrender klaar is..
Ik maak dat in een aparte scene , want deze weer scene is nogal zwaar naar mijn maatstaven....
34 minuten per frame... 




846
Experimenten / Re: [WIP] Drijvende boei
« Gepost op: 23 december 2015, 00:39:53 am »
Ze hebben inderdaad nog wat liefde nodig... :)

847
Onderbouwde kritiek / Re: De afwas met Blender.
« Gepost op: 23 december 2015, 00:36:37 am »
Ha , een keuken. Had ik ook gemaakt om Cycles te testen. Stond alleen een glaasje of twee en wat vorken.....
Oh , ik zie dat je inmiddels het licht ook gefikst hebt. Mooi man
Zo komt je Blender afwasmiddel wel tot zijn recht.

848
Eindresultaten / Re: HighRes naar LowRes voor game engine
« Gepost op: 20 september 2015, 17:56:06 pm »
Hmmm , zulke kratjes wil ik ook maken voor mijn game met mijn kabouter , Karel.

Ik moet me daar toch eens in verdiepen , textures Baken. Ik heb nog niets gebaked , is dat om ervoor te zorgen dat je genoeg detail overhoud als je de poy's vermindert ?
Ik heb al enkele modellen in Unity geimporteerd , had nergens last van....

Nog even wat beter leren C# programmeren , dan stap ik over op scripten in Unity ! :)

849
Andere software / Re: Update Windows 10
« Gepost op: 20 september 2015, 17:51:57 pm »
Nu maar hopen dat ontwikkelaars games voor Linux gaan maken.
Ik word helemaal niet vrolijk meer van de Microsoft luitjes , alles is doorgestoken kaart ,
en zij horen helaas bij de foute bedrijven , je privacy was zoiezo al niets meer waard dankzij de Neo-Fascisten met hun
eindeloze reeks nep-aanslagen , en hun belachelijke oorlog tegen nep-terrorisme ,maar Windows gaat daar nog een schepje bovenop doen ?

Lekker bedankt !
Zodra genoeg geinige spelletjes voor Linux geschikt zijn stap ik over..... Wellicht maak ik ze zelf ? :)

850
Onderhanden werk en demo's / Re: Game : Pyro III op de BlenderGameEngine ... :)
« Gepost op: 07 september 2015, 15:18:27 pm »
EnemyFighter5 ! :)




update... ik kon het niet laten.... maar dit is nog geen werkend spelletje hoor....


 ;D

851
Onderhanden werk en demo's / Re: Game : Pyro III op de BlenderGameEngine ... :)
« Gepost op: 07 september 2015, 13:06:11 pm »
Ha , toch de texture nog kunnen fiksen... Zoek de verschillen ! ;)



Ziet er nicer uit zo , ook ff wat groter gezet want hij komt maar klein in beeld......

852
Koos2 , helemaal gelijk.
Ik vind het schandalig dat Nederland steeds meer een NSB land word , bestuurd door nep-politici.....
Iemand die zoveel van je wil weten wiol of je spullen jatten , of je onderdrukken , of allebei ! :)

853
Onderhanden werk en demo's / Re: Game : Pyro III op de BlenderGameEngine ... :)
« Gepost op: 07 september 2015, 02:03:26 am »
Inmiddels tutorials aan het doen , maar ik gebruik ook daarvoor liever mijn eigen ontwerpen...:)




Even een eigen spacefighter gebouwd , want die voor Pyro was te highpoly.....  8) Is voor een 2d spaceshooter in Unity !

854
Blender Interface / Re: Rigid Body Tools mis ik ?
« Gepost op: 03 september 2015, 23:37:47 pm »
Verslavend , beetje wel ja....
Ik kon Maria's voorbeeld niet bekijken , niet beschikbaar. maar kon de blendfile wel downloaden ?
Raar , ik ga hem morgen bekijken....

Zelf nu vooral bezig met C# leren , gaat snel. Zodat ik binnenkort al mijn Blendercreaties in Unity Game Engine kan gebruiken.....
Leuk hoe je in één .blend file al je Game-animaties op één tijdlijn zet , en dan in Unity kunt aangeven van wanneer tot wanneer.....
Ben bezig wat Unity tutorials te doen.... Één en ander is makkelijker dan ik dacht. Wel veel leren..... Duurt even... 8)

855
Andere software / Re: Daz (ook freeware)
« Gepost op: 26 augustus 2015, 17:37:44 pm »
Ik gebruik Make-Human....
Ik zal hun rig eens proberen voor een animatie....

Pagina's: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 92