Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - blenderbrammetje

Pagina's: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 92
796
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 06 februari 2016, 21:29:38 pm »
Make a Piece a day ...






797
Over Blender / Re: Animatie geluidsgolven in een ruimte
« Gepost op: 06 februari 2016, 18:08:05 pm »
Zaph liet het trouwens hierboven zien.

Kijk

https://www.youtube.com/watch?v=NBB9OZ7UM_E&feature=youtu.be


798
Over Blender / Re: Animatie geluidsgolven in een ruimte
« Gepost op: 06 februari 2016, 18:07:18 pm »
Nee , Koos2 , dat komt goed.
Kijk geanimeerde golfjes heb ik al. Het is voor een ander dus ik ga niet alles plaatsen, maar ook dat met die particles komt gegarandeert goed.
Ik heb dat al eens eerder gedaan , particles met physics i.p.v. force fields.... :)

799
Over Blender / Re: Animatie geluidsgolven in een ruimte
« Gepost op: 06 februari 2016, 03:55:10 am »
Golft al. Ik laat het zien morgen. Leuk om te doen trouwens :)

800
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 06 februari 2016, 03:54:29 am »
Oke ,die draak komt morgen maar ik geef gewoon toe dat dat geen vluggertje was.
Die was voor de 3D printer bedoeld , maar , desalniettemin , kan hij toch nog een "one pive a day" worden.

Geinspireerd door Koos2 zal ik hem vuur laten spuwen. Doe ik ff snel de flame-thrower tutorial , of laat me erdoor inspireren... :)

801
Experimenten / Re: Ben weer aan het spelen
« Gepost op: 05 februari 2016, 00:42:25 am »
Nice  ;D

802
Over Blender / Re: Animatie geluidsgolven in een ruimte
« Gepost op: 05 februari 2016, 00:39:32 am »
Klopt , de wave-schijven animeer ik inderdaad via de displacement map , het is gewoon een "wood" texture met sinus ringen , is dus niet echt te animeren , maar ik vind vast wel een manier , tenslotte kan ik die ietsjes schalen , dan krijg je al bewegende golven...
In ieder geval mooier dan zomaar een gradient met alpha erover heen halen , want dan begen de golfjes niet echt.... :)

Update ... al gevonden , het kan wel met de "wave" modifier.... :)




803
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 05 februari 2016, 00:36:41 am »
Dit is een leuke topic. Die zal wel groeien...
Ik vind "make a piece a day" een goed motto voor wie echt wil leren blenderen....:)

804
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 05 februari 2016, 00:33:47 am »
In het kader van "a piece a day" zal ik morgen mijn draakje plaatsen , gemaakt voor de 3D printer van een vriend van me.

Bij deze dan ...




805
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 03 februari 2016, 22:28:18 pm »
Nou ik was net weer begonnen met modelleren.... Ik zal mijn draak posten. Er komen nog , en robotje , een vrouw en een man die ik ombouw tot Alien.  :P

806
Blender Interface / Re: alt home 3dview
« Gepost op: 03 februari 2016, 22:26:58 pm »
Precies , nog Ctrl - Alt - Delete voor Cameraview...  ::)

807
Over Blender / Re: Animatie geluidsgolven in een ruimte
« Gepost op: 03 februari 2016, 20:38:55 pm »
Ik ben vannacht al begonnen , word best mooi :) Ik zal vandaag vast een plaatje plaatsen. Die schijven met die waves heb ik al....

 ::)




Wel nog ff die schaduw weghalen , dat past niet bij een grafische voorstelling van geluid... :) En die ringen moeten eigenlijk tot in het centrum van de luidspreker... Komt goed ! Nu nog animeren...


808
Over Blender / Re: Animatie geluidsgolven in een ruimte
« Gepost op: 03 februari 2016, 03:17:43 am »
Ik zal het eens downloaden en ernaar kijken , mooie plaatjes maar wil je alleen die banen in de kamer geanimeerd hebben ?
Groetjes Bram

809
Hardware / Re: Cycles GPU rendering nu ook op OpenCL , dus Ati / AMD
« Gepost op: 31 januari 2016, 21:35:56 pm »
Update :

Het node-system in Cycles blijkt per node ook een "Open CL" vakje te hebben dat aangevinkt kan worden....
Ik zal het betreffende project , BrainStorm , opnieuw renderen morgen , om te kijken of dat verschil maakt....

De rest van de projecten rendert trouwens even goed op Open CL als op CUDA..... :) , zo niet beter...

810
Eindresultaten / Re: weekend challenge
« Gepost op: 31 januari 2016, 19:12:22 pm »
Vind ik ook , het doet denken aan verloren gegane tijden....

Vroegah , toen alles betah was..... Toen je nog echte schiet-duimen kreeg van die spelletjes , waar je nog echt snel moest reageren en coordineren...
Toen fillms nog een verhaal hadden , brood nog voedingsstoffen bevatte  , en computeren voorbehouden was aan een kleine groep fanatieke slimmerikken.
Vroegah , toen je niet elk kwartier een reclameblok had , maar af en toe van die vette pixarfilmpjes om de programmering op te vullen....

Vroegah , toen mannen nog mannen waren en vrouwen nog vrouwen.... Zucht...  :'(

Pagina's: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 92