Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - blenderbrammetje

Pagina's: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 92
766
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 27 februari 2016, 00:53:32 am »
Ha , nog een allereerste "one piece a day"....
Dat klinkt een stuk beter dan een uurtje te laat zeg nou zelf... :)



767
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 24 februari 2016, 01:10:45 am »
A Piece a Day. Eerste Piece van 24-2-2016 !  8)




Nu een hartje gebrusht in GIMP en gemapt in cycles

768
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 23 februari 2016, 23:39:12 pm »
Nee , ze zitten ook veel te laag. Ik dacht , in het kader van een eigen bedrijfje met bijbehorende objecten repository objecten voor de verkoop.

Deze vaas was niet serieus bedoelt , ik maak morgen een echte. Maar je ziet dat zelfs met de gewonde sculpting tools je een heel eind komt.
Subdivision er overheen ijp. Word ie wel zwaar om te renderen natuurlijk. Dat kan beter...
Nu nog wat leuke diepte schilderijtjes met displacement ? Ha ha !

Wel een goed idee hé ? het oog ;) wil ook wel eens wat. Glas glittert

769
Over Blender / Re: Animatie geluidsgolven in een ruimte
« Gepost op: 23 februari 2016, 23:34:24 pm »
zoek de verschillen ...  :o

770
Over Blender / Re: Animatie geluidsgolven in een ruimte
« Gepost op: 23 februari 2016, 23:33:47 pm »
Nou vooruit dan. Toch nog een foutje in de texture mapping dan maar ook nog gefikst.
Ik dacht al wat doet die schaduw daar ? en waarom is tie niet soft .... Beter kijken bram.  ;D







771
Over Blender / Re: Animatie geluidsgolven in een ruimte
« Gepost op: 23 februari 2016, 23:25:43 pm »
Ja ik ben er zowat mee klaar. Ik render de rondstraler af als ik nog wat feedback heb gehad van de opdrachtgever over de kleur van de Cones,
daar pas ik de kleur van deze Rondstralers mee aan, Maar zo zien ze er ook vet uit toch... ?




Goed dat ik dat nog ff gefikst heb,  ze komen nu een stuk beter tot hun recht. :)
Ik ben benieuwd wat Arjen van dit filmpje vind. Van dichtbij naar schuin weg... Eerst ff rendertje natuurlijk

772
Over Blender / Re: Animatie geluidsgolven in een ruimte
« Gepost op: 23 februari 2016, 22:58:04 pm »
Thnx Rozz. Ik doe mijn best op dit project. Net nog de Kast van de Rondstralers opgeleukt.
Er viel mij een ontwerpfoutje op. Blender kon niet goed met het ontwerp van de kegel omgaan. Vanwege de driehoeken in de mesh.
FF opgeleukt. Nu kan ie ook dichter in beeld. Mooie schaduwwerking , textureverdeling etc... Beetje bevel op de randen en....
subdivision op alle ronde dingen natuurlijk....








773
Over Blender / Re: Animatie geluidsgolven in een ruimte
« Gepost op: 23 februari 2016, 22:15:08 pm »
Deze effecten zien er mooier uit met een donkere achtergrond , tegen zwart aan of gewoon zwart...
Ik post de rondstraler opnieuw , en de Cones....

774
Over Blender / Re: Animatie geluidsgolven in een ruimte
« Gepost op: 23 februari 2016, 22:09:14 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=3_qD7gL5m00

Proefrender op 960 x 540 ...

Wat vinden jullie van mijn 3d MakeHuman Dame ? ;)

775
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 23 februari 2016, 21:54:02 pm »
Shit , jullie maken veels te mooie dingen....
Ik had geen eens zin meer om dit beter uit te lijnen. Het was niet de bedoeling dat het "one day a piece " word :)




Ach morgen beter en vooral efficienter en sneller.... Misschien toch eens het perspectief gelijk trekken....


776
Over Blender / Re: Animatie geluidsgolven in een ruimte
« Gepost op: 23 februari 2016, 18:54:36 pm »
Wegens gekopieer van onderdelen van de scene een foutje in de layer volgorde van materialen...
Ff opnieuw aan het renderen, alles is nu goed ingesteld.... :P



777
Eindresultaten / Re: pluizenbol.
« Gepost op: 23 februari 2016, 18:52:41 pm »
Mooi man !

778
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 23 februari 2016, 17:32:49 pm »



Gloeilampje... :)

779
Onderhanden werk / Re: Schaakstukken
« Gepost op: 21 februari 2016, 22:55:17 pm »
Ha , ik heb iets tegen de Boolean odifier , hij werkt wel maar creeert vaak een rotzooitje erbij dat je niet wilt....

Dit lijkt ideaal....  ::)

780
Over Blender / Re: Animatie geluidsgolven in een ruimte
« Gepost op: 21 februari 2016, 22:53:42 pm »
Heb ik al , is een andere scene.... Post ik ook een rendertje van....
Deze is voor de close-up.... :)

Pagina's: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 92