Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - blenderbrammetje

Pagina's: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 94
751
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 23 maart 2016, 20:58:06 pm »
Leuk Rozz , ik zat laatst met een Physics kubusjes project te spelen , maar het doel , een berg kubusjes , heb ik niet bereikt.
Ik zal het eens met ruwere oppervlakken proberen want alleen hoge frictie scheelde niet zo veel.
Het werd een plas. Een plas kubusjes.... :) Zodra het een berg is post ik hem , want ik had daar een grappig ideetje mee...

752
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 23 maart 2016, 01:01:14 am »


Citaat Blenderbrammetje :"Beter goed Gejat dan slechts Gestolen"  ::)

753
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 23 maart 2016, 01:00:17 am »
Deze net niet...

754
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 22 maart 2016, 22:15:41 pm »
Ik vind dat Ruud gelijk heeft. Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan ?
Bedenk maar wat , ik doe mee... :)



755
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 20 maart 2016, 17:56:47 pm »
Nathan's kantoor spulletjes....

Zijn piece a day van gisteren :)


756
Eindresultaten / Re: Color space
« Gepost op: 19 maart 2016, 13:41:07 pm »
Hmm , twee scenes gekoppeld in de Node-editor , vandaar , ik dacht al die Ijp zit ook met point density te spelen....
Dus die mooie splashes zijn eigenlijk particle systems....
Mooi resultaat hoor.

757
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 19 maart 2016, 13:37:58 pm »
Wel buitenaardse koffiekopjes natuurlijk , dat zag je al aan het opschrift.

758
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 19 maart 2016, 13:35:32 pm »
Ik was te laat klaar , ik dacht , dan post ik hem morgen maar.
Dit is mijn piece van gisteren.

Koffiemok. Het texturen viel ff tegen , nog niet zo gewend aan de cycles alpha-methodes..... :)
Uiteindelijk wel gelukt.




759
Onderhanden werk / Re: Hair
« Gepost op: 17 maart 2016, 13:07:11 pm »
Mooi zeg , je moet de foto wel even aanklikken om het te zien , hoe mooi die vacht is... :)

760
Over Blender / Re: Animatie geluidsgolven in een ruimte
« Gepost op: 16 maart 2016, 21:36:39 pm »
Ik zal de full hd render van de rondstraler in de ruimte , met vrouw op bank plaatsen zodra die op Youtube staat .
Ik ben er erg trots op , op die vrouw ;)  :P

761
Over Blender / Re: Animatie geluidsgolven in een ruimte
« Gepost op: 16 maart 2016, 21:34:32 pm »
Het was even frustrerend , een project van 6 filmpjes , waarbij ik op drie computers zat te werken en renderen...
Herhaaldelijk had ik het verkeerde project , omdat ik de laatste afwerking op een andere computer deed....
Tot twee keer toe ook mijn eigen resusltaten overschreven met renderen , omdat als je een project copieert , de map instellingen voor de render-resultaten gewoon hetzelfde blijven.....

Ach nou ja , het is zowat klaar... :)

https://www.youtube.com/watch?v=4Vua9zis2po

762
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 16 maart 2016, 15:29:58 pm »
Interstellar.... :o




763
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 15 maart 2016, 23:26:31 pm »
Hij groeit nogal Rozz....

Mijn piece van de dag... toch weer een uurtje langer geduurt dan gepland... :)




Maar goed , deze is niet helemaal mooi te krijgen zonder te UV unwrappen met seams , om de texture goed te verdelen....
Ga ik dan ook doen als oefening. De gradient fade op de stralen wilde ook al niet lukken.
Ongetwijfeld zien we deze over een paar dagen terug .... :)

764
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 14 maart 2016, 00:55:17 am »
Toch nog ff wat in elkaar geflanst :)




Geen kunstwerk maar probeersel. Niet helemaal gelukt...

765
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 13 maart 2016, 03:21:56 am »
Nou ik zal het ook eens proberen , en mijn weerscene met zee en bliksem omzetten naar Cycles , want dat was het oorspronkelijke idee.
Ik heb de wolken gemaakt in met particles op die op basis van een simpele cloud-texture , die donker getrokken is zodat er enkele wolk-plekken tussen het zwart zitten , ontstaan. Die vormt weer de basis voor de wolken , gewoon volume scattering vanuit point density , in een bounding box met volumetric material.
Op deze manier kunnen je wolken bewegen ....


Geweldig dat dat nu over de GPU kan. FF uitdokteren welke materialen ik moet compositen maar heb al een tutorial gevonden....
:)

Pagina's: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 94