Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - IJp

Pagina's: 1 ... 280 281 [282] 283 284 ... 292
4216
Animatie en Rigging / Re: PSK export werkt niet
« Gepost op: 11 januari 2013, 20:29:43 pm »
Ik heb er totaal geen verstand van ;)  
:idea:  heb je de nieuwe Blender 2.65a update al geïnstalleerd.

Misschien kun je hier wat vinden From Blender to UDK - Blender .ase Exporter Tutorial.
Aan de rechter kant van de tutorial is nog meer te vinden over Blender to UDK.

http://www.youtube.com/watch?v=6UYqa0opxZg

4217
Eindresultaten / Re: Straaljager SU_27
« Gepost op: 01 januari 2013, 19:04:56 pm »
Ik zou de schaduw wat zachter maken.
Maar verder is hij prachtig  :shock: je hebt het al heel goed onder de knie. 8-)

4218
Onderhanden werk / Re: Aanvulling op groene kamer
« Gepost op: 01 januari 2013, 18:59:08 pm »
En er is plaats voor een deur.  ;)

4219
Animatie en Rigging / Re: animatie probleem in cloud party
« Gepost op: 01 januari 2013, 18:55:46 pm »
Ik heb geen idee  :(
Maar Blender heeft weer een nieuwe Bug fix update Blender2.65a
Misschien is hierna je probleem opgelost.

Download de laatste release hier:
http://www.blender.org/download/get-blender/

4220
Leuterhoek / Een Gelukkig nieuw Blender jaar!
« Gepost op: 01 januari 2013, 01:12:16 am »
Kon het niet laten. :D
Iedereen een gelukkig Nieuwjaar.

4221
Over Blender / Re: Blender 2.65a Bug fix update.
« Gepost op: 31 december 2012, 11:49:39 am »
Let op de default status van Blender 2.65a  is nu Cycles Render.

4222
Over Blender / Blender 2.65a Bug fix update.
« Gepost op: 30 december 2012, 23:51:32 pm »
Ze gaan er goed tegen aan bij Blender :D  
Blender 2.65a   Bug fix update

Download de laatste release hier:
http://www.blender.org/download/get-blender/

40 bugs fixed since 2.65 release:

4223
Eindresultaten / Re: Dobbelstenen
« Gepost op: 30 december 2012, 18:10:35 pm »
Mooi gemaak.
Maar een klein puntje van kritiek met iets minder licht en een andere hoek dan krijgen de dobbelstenen wat schaduw en zien realistischer uit.  ;)

4224
Eindresultaten / Re: Kerstkaart 2012
« Gepost op: 29 december 2012, 23:39:54 pm »
Jogai,
Ik dacht dat dat veel werk zou zijn om alle vertex met snap aan de andere bal te verbinden  :lol:

4225
Andere software / Re: Bomen maken in blender
« Gepost op: 29 december 2012, 17:46:56 pm »
En deze is voor planten en gras zit ook in Blender
Succes ;)

http://www.youtube.com/watch?v=QJq75Ti_Qcw

4226
Andere software / Re: Bomen maken in blender
« Gepost op: 29 december 2012, 17:39:10 pm »
Hi Koen,

Bomen kun je ook zelf maken in blender dit is een addon en deze kun je aanzetten in
User preferences/addons/add curve/add curve: SAPLING
Zie tutorial  deze tutorial is wel in het Duits.

http://www.youtube.com/watch?v=a8ZfhQAZ9vI

4227
Eindresultaten / Re: Kerstkaart 2012
« Gepost op: 29 december 2012, 17:21:13 pm »
Dat is precies wat ik bedoelde en ik had zoiets al in gedachten maar heb je aan de rand de twee ballen met elkaar verbonden om zo de dikte van de bal te verkrijgen?

4228
Eindresultaten / Re: Kerstkaart 2012
« Gepost op: 29 december 2012, 13:33:35 pm »
Je hebt het al Blender al goed in de vingers,  mooi gemaakt.
Maar gelijk een leer moment, hoe heb je de buitenkant en de binnenkant van de bal gemaakt  :roll:

Groetjes Wil.

4229
Leden stellen zich voor / Re: Koen
« Gepost op: 28 december 2012, 23:15:53 pm »
Hallo Koen welkom.
Volgens mij ben je hier op de juiste plaats en we kunnen inderdaad veel van elkaar leren.
Maar natuurlijk ben ook ik benieuwd naar jou creaties.
Een aantal van mijn creaties zijn hier te zien op het forum en ik heb de rest op mijn website staan met nog wat tutorial links waar ik veel van heb geleerd. :shock:
http://members.home.nl/w.ijpelaar/webart/

4230
Animaties / Re: Twee aarde Animaties.
« Gepost op: 23 december 2012, 16:29:24 pm »
Probeer de tutorial van Blender Guru eens.
Je weet al wel hoe je de aarde mooi kan laten doordraaien. ;)

Pagina's: 1 ... 280 281 [282] 283 284 ... 292