Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - IJp

Pagina's: 1 ... 278 279 [280] 281 282 ... 292
4186
Animaties / Re: Aarde Animatie.
« Gepost op: 26 maart 2013, 23:22:01 pm »
BlenderBrammetje,
Ik heb ze geplaatst bij http://photobucket.com/
Daar kun je heel de animatie plaatsen.
Als je de animatie heb geupload ga dan met de muis op je afbeelding staan dan zie je rechts boven een icoon klik hierop en kies get links.
Kies nu de link  IMG CODES.
Plak deze in je reactie op dit forum en klaar. ;)

Ben benieuwd. :shock:

Het bericht Sketchfab door  Mark aka Dark kun je ook eens bekijken hier kun je ook je werk uploaden.  ;)

4187
Modelleren / Re: 2D naar 3D
« Gepost op: 20 maart 2013, 13:26:40 pm »
Blender-Converting 2D Image to 3D Object dit kan met Inkscape.
Inkscape kun je hier gratis downloaden dit is net als Blender een Open Source programma en is ook gratis :o
http://inkscape.org/

Deze tutorial laat zien hoe je 2D logo omzet naar 3D in Blender met Inkscape.
http://www.youtube.com/watch?v=ows2QTiMRPg

Conisch maken kan met Simple Edge Bevel in Blender zie Tutorial hieronder.
http://www.youtube.com/watch?v=mLXiBWM9XyM

Ik hoop dat je hiermee verder kunt en dat je hier op dit forum wat laat zien van je werk. ;)

4188
Blender Interface / Re: Bomen random dupliceren Blender
« Gepost op: 13 maart 2013, 18:49:37 pm »
Fumei,
Bekijk deze tutorial deel 1 en 2 maar eens goed dit is precies wat je nodig hebt. ;)
Deel1
http://cgcookie.com/blender/2012/05/07/ ... 6-part-01/

Deel 2
http://cgcookie.com/blender/2012/05/09/ ... part-02-2/

4189
Blender Interface / Re: Texture importeren
« Gepost op: 12 maart 2013, 19:39:12 pm »
In deze tutorial wordt het goed uitgelegd
http://www.youtube.com/watch?v=1nCJfC2p ... re=related

Zoals ik het begrijp dan zijn de bestanden niet in de .blend file toegevoegd.
Dit kan je zien als je je blend file opent en selecteer een opject ga nu naar textuur als er textuur is toegepast dan zie je in het bakje een witte file zitten (zie pijl in het voorbeeld dit bakje is leeg).
Zit er geen witte file in dan moet je alle textures opnieuw aan je opjecten toewijzen.
Zie voorbeeld dit ziet er hetzelfde uit als bij textuur

4190
Over Blender / Update Blender 2.66a.
« Gepost op: 12 maart 2013, 00:07:43 am »
Blender 2.66a-update  :o
06 maart 2013
Slechts in 10 dagen hebben ze in Blender 2,66  100s bugs behandeld en meer dan 80 fixes. Dit maakt dat er weer een update is Blender 2.66a.

4191
Blender Interface / Re: Blender 2.66 dubbel scherm
« Gepost op: 27 februari 2013, 17:50:06 pm »
Hallo quickwim,
Bekijk deze tutorial maar eens dan wordt het we duidelijk. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=wQgy3wzt2sM

4192
Handleidingen / Mogelijkheden met Blender 2.66
« Gepost op: 27 februari 2013, 17:06:52 pm »
Deze tutorials laten zien wat je met blender 2.66 allemaal kan. :)

http://www.youtube.com/results?hl=nl&gs ... a=N&tab=w1

4193
Vacatures / Re: Blender-leerling gezocht
« Gepost op: 26 februari 2013, 23:24:00 pm »
Quickwim,
De vacature staat open tot 1 augustus dus ik wacht nog wel even af. ;)
 
Groetjes Wil.
http://members.home.nl/w.ijpelaar/webart/

4194
Leden stellen zich voor / Re: quickwim
« Gepost op: 26 februari 2013, 23:18:55 pm »
Welkom quickwim,
Welkom op dit forum ik heb gezien dat heel wat hobbies hebt en dat blender er nu is bijgekomen.
Blender is een prachtig programma nu is versie 2.66 uit dus je heb nog heel wat te leren met dit veelzijdig programma, ik zelf ben nu meer als anderhalf jaar bezig en ik weet nog niet een kwart van Blender.
Maar zit je met vragen, dan zit je goed op dit forum er zal altijd wel iemand je kunnen helpen.

Voor mij is Blender momenteel een hobbie en ben momenteel nog niet snel genoeg om me op een project te storten.
Zie hier wat werk van mij:
http://members.home.nl/w.ijpelaar/webart/

4195
Animatie en Rigging / Re: inserting keyframes
« Gepost op: 26 februari 2013, 22:55:11 pm »
Timmy,
Als je bvb een cube animatie van 30 frames hebt klik dan in de tijdlijn op frame 15 en ga naar matriaal, zet Transparency aan en zet Alpha op 1.000 klik met de rechter muis knop op de 1.000 en kies Insert Keyframe.

klik dan in de tijdlijn op frame 30 en ga naar matriaal, zet Transparency / Alpha op 0.000 klik met de rechter muis knop op de 0.000 en kies Insert Keyframe.

Om het effect te testen zet je keyframe op frame 25 en druk F12 voor een test render nu zie je dat de cube vervaagd.
Of render de animatie dan zie je de cube verdwijnen. ;)

4196
Handleidingen / Re: Engels hulpmateriaal.
« Gepost op: 14 februari 2013, 22:03:49 pm »
Deze tutorial is wel heel handig :idea:
Hoe converteer je een 2D image in een 3D object :P
Gebruik hiervoor het gratis Open Source vector graphics programma Inkscape     http://inkscape.org/  
Samen met  Blender.
Zie tutorial:
http://www.youtube.com/watch?v=ows2QTiMRPg

4197
Handleidingen / Re: Youtube Blender tutorial reeks - Joris Slagter
« Gepost op: 14 februari 2013, 21:40:54 pm »
De tutorials van Joris Slagter gelijk aan mijn favorieten toegevoegd.
Lekker handig dat Nederlands ;)

4198
Handleidingen / Re: Engels hulpmateriaal.
« Gepost op: 13 februari 2013, 17:13:36 pm »
Jogai,
Je hebt nu een onderwerp aangemaakt, ik heb namelijk hele lijsten met tutorials dus hier is van mij nummer 1 Andrew Price.
Van deze jongeman kan je heel wat leren. :D

http://www.youtube.com/user/AndrewPPrice/videos

4199
Over Blender / Blender Cookie Live Stream.
« Gepost op: 07 februari 2013, 22:43:47 pm »
Blender Cookie Live Stream
Lekkere Blender praat Live en je kunt vragen stellen.  :idea:
Ze zijn niet altijd live maar de live sessies zijn terug te kijken.
 
http://www.youtube.com/watch?v=K60gNDfUoXk&feature=plcp

4200
Nederlandse Blender Forums / Bij 3dhype Gratis modellen van Vizpeople voor Blender
« Gepost op: 06 februari 2013, 18:37:44 pm »
Vizpeople geeft gratis modellen weg!!
This is free package of 18 high detail Birch Trees 3d models for vray rendering engine and 3ds max. Free for commercial use.
Maar Edwin van het Bolscher van 3dhype heeft toestemming gekregen van Vizpeople om de gratis modellen bruikbaar te maken voor gebruik in Blender.
Op dit moment heeft Edwin er al enkele klaar en die kun je nu al downloaden. Edwin van het Bolscher bedankt voor al die moeite. ;)
http://www.3dhype.com/index/onderwerp/4353

Pagina's: 1 ... 278 279 [280] 281 282 ... 292