Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - IJp

Pagina's: 1 ... 276 277 [278] 279 280 ... 292
4156
Belichting en Rendering / Re: Belichting Animatie-karakters
« Gepost op: 18 juni 2013, 18:51:57 pm »
Blenderbrammetje,
Interessant topic ga zo door.
Deze tutorial gaat niet over animatie  maar is volgens mij goed te gebruiken voor de belichting en hij is in het Nederlands ;)
http://www.youtube.com/watch?v=-rQx0YAmpoI

4157
Over Blender / Blender update 2.67b 30 bugs opgelost.
« Gepost op: 08 juni 2013, 11:07:00 am »
Blender update 2.67b met 30 bugs opgelost.
http://www.blender.org/development/rele ... ender-267/

4158
Animaties / Re: BGE physics - exploderende kubus
« Gepost op: 06 juni 2013, 17:51:17 pm »
Mark,
Ziet er heel interessant uit en het lijkt me een mooi effect dat een logo door een exploderende muur heen komt.
Ben ook benieuwt of je tekst kan laten exploderen.

Laat je fantasie maar eens los op je nieuwe logo animatie ben heel benieuwd. :shock:

4159
Eindresultaten / Re: Logo animatie Van Dijk Studios
« Gepost op: 03 juni 2013, 15:41:28 pm »
Mark,
Ik neem al mijn woorden terug. :oops:
Het ziet er goed uit en ik vindt de animatie mooi gemaakt en zeker hoe je van Film weer overgaat naar de arend.
Ik zelf zou niet weten hoe ik zoiets moet aanpakken. Dus heel mooi gemaakt. ;)

4160
Onderbouwde kritiek / Re: Logo
« Gepost op: 31 mei 2013, 23:28:29 pm »
Mark,
Sorry maar ik vindt dat het logo er oud uit ziet :(   ik hou meer van een moderne aanpak.
De lijst om de arend doet me denken aan een schilderij uit de jaren 70   ( huilend kind met een traan op de wangen).
Maar als dat de bedoeling was dan is je logo goed gelukt.
Sorry voor het commentaar maar je hebt er om gevraagd. ;)

Ik zou de arend in de tekst verwerken zie snel voorbeeld.

4161
Leden stellen zich voor / Re: GeFo even voorstellen.
« Gepost op: 31 mei 2013, 19:32:19 pm »
GeFo,
Welkom op dit Blender forum ik ben het helemaal eens met jou,  Blenderen is inderdaad een fantastisch programma.
Als je met een probleem zit dan laat het hier effe weten en daar zal zeker wel iemand een oplossing hebben, met meer weet je veel.
Ben verder heel benieuwd wat je nog met Blender gaat creĆ«ren. ;)  
Succes met Blender.

4162
Belichting en Rendering / Re: Slechte schaduw
« Gepost op: 30 mei 2013, 14:13:01 pm »
Weet je ook waarom ik een probleem probeer uit te zoeken!!
1e plaats om te helpen
2e plaats leer ik hier heel veel van  :D

4163
Belichting en Rendering / Re: Slechte schaduw
« Gepost op: 30 mei 2013, 13:52:58 pm »
Mark,
Volgens mij heb je Ambient Occlusion aan staan zet hier het vinkje uit ;)
Ambient Occlusion is hier te vinden.




Is het dit niet dan weet ik het niet maar probeer het maar eens uit.

4164
Mededelingen / Gefeliciteerd!!!!!
« Gepost op: 29 mei 2013, 15:14:28 pm »
Van Harte Gefeliciteerd met het 1 jarig jubileum!!!!

Ik hoop dat jullie nog lang doorgaan zo.   :)  :D  :)  :D  :)


4165
Onderhanden werk / Re: Zelfportret.
« Gepost op: 25 mei 2013, 19:04:22 pm »
Ik had het te pakken maar ik ga nu steeds meer balen.
Als ik meer detail toe ga passen dan wordt mijn computer langzaam dit is niet meer leuk.
Zit met een laptop i7 processor best snel maar verkeerde videokaart.  :cry:
Hier het resultaat tot nu toe en ik weet niet of ik er mee verder ga.  :roll:

4166
Onderhanden werk / Re: Zelfportret.
« Gepost op: 22 mei 2013, 20:06:12 pm »
Ik heb inderdaad Dynamic aan staan en het werkt perfect :)
ik ben weer een stukje verder dus hier nog een foto hij is nog niet klaar alleen nog gedetailleerder maken.
 

4167
Mededelingen / Re: Reageren op oude posts
« Gepost op: 21 mei 2013, 20:33:00 pm »
Mark,

Je hebt ook mijn nieuwe onderwerp zelfportret bij onderhanden werk ook geblokkeerd.
Zou je deze weer willen deblokkeren  :o

4168
Over Blender / Re: Camera "look at" Constraint ...?
« Gepost op: 18 mei 2013, 19:06:55 pm »
blenderbrammetje,
Leuk dat je het forum goed bekijkt en dat je ook nog een reactie achter laat bij mijn eerste 3d images. ;)

Ik heb misschien de tutorial die je verder kan helpen.
http://cgcookie.com/blender/2011/09/19/ ... onstraint/

En deze is misschien ook handig een Emptie met een image.
http://cgcookie.com/blender/2011/06/28/ ... play-mode/

Mocht ik nog wat tegen komen dan laat ik het je nog wel weten.

Groetjes Wil.

4169
Onderhanden werk / Zelfportret.
« Gepost op: 14 mei 2013, 23:22:42 pm »
Sculpt mode uitgeprobeerd in Blender 2.67 het werkt heel prettig dus ben ik begonnen aan een zelfportret  8-)
Het lijkt wel kleien maar dan met Blender,

4170
Dan toch maar overstappen op windows of mac os  ;)

Pagina's: 1 ... 276 277 [278] 279 280 ... 292