Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - swets

Pagina's: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 29
331
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 20 juni 2015, 00:28:05 am »

heb me inner en outer oog uit elkaar gehaald maar nu ben ik alles kwijt....

ik zie alleen de ogen nog maar.... de oogjes in de boom rechts staan wel aan?    iemand enig idee?

332
Onderhanden werk en demo's / Re: Robot City V2.0
« Gepost op: 19 juni 2015, 11:08:36 am »
Ik ben benieuwd wat het allemaal gaat worden..... Elektronica en computers blijft leuk.....  Ik heb zelf ook van alles aan de computers hangen.... CNC, en een motion simulator  .... maar vandaar dat ik me dus echt af wat je via blender gaat doen..... maar ik blijf het volgen.....

333
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 19 juni 2015, 00:46:10 am »
tis allemaal zo simpel he?... als je het weet....

en hoe deel je 1 object in meerder objecten?

334
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 18 juni 2015, 23:56:45 pm »
in deze tutorial:
https://www.youtube.com/watch?v=tf3QZL8ahGo

rond de 9:10 maakt hij van de inner en outer eye 1 object... en zegt daarbij dat die er later weer ongedaan maakt....   de volgende tutorials heeft hij opeens wel weer een inner en een outer eye... maar ik kan nergens terug vinden in de tutorials hoe je dat weer uit elkaar haal?   maar later bij UV mapping heb ik er wel maar 1 nodig?

weet iemand hoe dat moet?

335
Onderhanden werk en demo's / Re: Robot City V2.0
« Gepost op: 18 juni 2015, 12:02:03 pm »
Nou ja... Ik snap nog niet erg wat de bedoeling van het geheel is?   maar een ledje aansturen vanuit blender?  anders om... bijvoorbeeld analoge input om iets te animeren zou ik beter begrijpen..

336
Modelleren / Re: Mean Crease werkt niet
« Gepost op: 15 juni 2015, 14:36:36 pm »
mean crease?

337
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 14 juni 2015, 00:48:35 am »
doe ik nu ook...  maar technische dingen... tandwielen, kettingen enz enz gaat met solid works wel makkelijker.... ging me meer om te kijken of het ging ....

338
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 13 juni 2015, 16:20:47 pm »
ik bedoel het juist andersom... moeten het juist niet lekker veel objecten zijn, zodat er lekker veel af kan vliegen......  want er heeft ook niemand gezegd dat het juist NIET maar 1 object hoef te worden.... zo bedoelde ik het....

339
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 13 juni 2015, 15:35:50 pm »
ehhh  moet zo robot uit meerderen objecten bestaan?  althans is dat niet nodig, als er straks bijvoorbeeld dingen vanaf moeten kunnen worden gemept?  wielen die afbreken? 
dat kan toch niet als het 1 object wordt ( misschien wel weer een domme vraag, maar dat vroeg ik me zomaar af?)

340
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 13 juni 2015, 15:09:19 pm »


dit is een klauwplaat, welke ik eens gemaakt heb in solidworks.... en zo ziet het er niets slecht uit...

maar het zijn dus allemaal driehoeken (tris)


en dit is na ALT-J


niet helemaal... dus die moet je nog helemaal na lopen.... maar ja... je heb wel vast de vorm....

en dan nog eentje die ik gevonden had:

dit is met Modifier Decimate , ziet er al beter uit... maar toch ... zal nog even de boel langs moeten lopen , zeker als je er nog een SubSurf op los wil laten....

ik zal eens kijken of ik hem beter kan krijgen......


341
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 12 juni 2015, 17:54:38 pm »
och... wat is dom..... als je het eenmaal door heb, is het opeens niet zo moeilijk meer.... :-)

ik dacht net ik zal ff vals spelen.... kijken of ik iets uit SolidWorks naar blender over kan zetten..  denk dat is ( voor mij ) wel makkelijk voor die battlebot..  ik teken sneller in Solid works ....  alleen met het overzetten staat alles in driehoeken ipv vierkanten....  heb al zitten zoeken of dat dat makkelijk op te lossen is, maar nog niet kennen vinden....   :-)

342
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 12 juni 2015, 16:18:33 pm »
bedankt weer!!.. ga het allemaal weer bekijken, tot ik weer nieuwe domme vragen heb..... :-)

343
Onderhanden werk / Re: zo maar wat vragen over The way of the samurai
« Gepost op: 12 juni 2015, 12:58:21 pm »
dus ik had eigenlijk een meisje moeten maken.... ventje met een rok is een beetje raar... :-)

344
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 12 juni 2015, 10:28:37 am »
zat me net (in de eetpauze) al zelf 1 te bedenken...  dacht een cilinder door de sphere heen tekenen, en dan met ALt M de juiste vertexen verbinden...  maar zo filmpje is nooit weg...  :-)

345
Onderhanden werk / Re: zo maar wat vragen over The way of the samurai
« Gepost op: 12 juni 2015, 10:00:58 am »
vroeg me al af... ene keer een rok, en dan weer een broek...

Pagina's: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 29