Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - swets

Pagina's: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 29
271
Eindresultaten / Re: Stemmen vijfde challenge - Battlebot
« Gepost op: 01 augustus 2015, 01:34:20 am »
moeilijk....  2 maar.... pffff...

272
Animatie en Rigging / Re: hulp bij een logo animatie
« Gepost op: 26 juli 2015, 23:48:23 pm »
geluid er bij?  hoe doe je dat?  kan dat ook met blender?  of heb je daar andere software voor nodig?

273
Animatie en Rigging / Re: hulp bij een logo animatie
« Gepost op: 26 juli 2015, 21:17:07 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=hcjihRTITcE&feature=youtu.be

het begint ergens op te lijken.....  toch?

274
Animatie en Rigging / Re: hulp bij een logo animatie
« Gepost op: 24 juli 2015, 22:12:38 pm »
ga ik nu proberen....  wordt vervolgt...

SHIT... DE HELE AVOND BEZIG GEWEEST.... sorry ik zit te schreeuwen....

dus de hele avond bezig geweest.... botten in de doos gemaakt.... tis alleen even moeilijk waar je het hart hou waarover gedraait moet worden...  maar ging dus best goed...  en opeens is heel blender weg... sta opeens op me buroblad.....

en niet gesaved natuurlijk.... nou ja... morgen nog maar eens proberen.....

275
Onderhanden werk / Re: Zat werk onderhanden !
« Gepost op: 24 juli 2015, 22:11:10 pm »
ik herken het wel...

ik ben ook altijd met 10 dingen tegelijk bezig....
ben af en toe bijna overspannen van me hobby's...  :-)

276
is het ook nog ergens te downloaden?

277
Animatie en Rigging / Re: hulp bij een logo animatie
« Gepost op: 24 juli 2015, 00:21:22 am »
ja.dat kan ik wel eens proberen.... de doos opbouwen uit 5 lossen boxen.....   ga ik eens proberen....

278
Animatie en Rigging / hulp bij een logo animatie
« Gepost op: 23 juli 2015, 23:55:40 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=9QvUOSf067U&feature=youtu.be

Dit is het logo van mijn werkgever. Het is dus een kartonnendoos, waar 12 kit tubes in zitten.

maar eigenlijk zou ik iets willen dat eerst die doos "open gevouwen" word  , maar ik heb eigenlijk geen idee hoe ik dat doen moet....
misschien mensen met tips...

en nog iets.. aan het einde wil ik eigenlijk naar orthon view achtig beeld toe....  ik heb nu aan het eind als in de diepte verschaald naar heel plat , want als het eenmaal goed gedraaid is, moet die er uitzien eigenlijk als het plaatje in de 3D view.... iemand ideeen hoe ik dat het beste kan doen?


279
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 23 juli 2015, 11:56:38 am »
Alles kan met het maken van een scene, begin eenvoudig en bouw de scene op waar al je bestanden van je poppetje aanwezig zijn, append link kan soms extra moeilijkheden opleveren.

Doe ik.... maar gelijk weer nieuwe domme vragen...

eehhh  een huisje bijvoorbeeld is niet zo heel moeilijk....  maar zo'n huisje moet je natuurlijk ook weer UV wrappen, om er een beetje kleurtje op te krijgen....

maar als je nu bijvoorbeeld glazen ramen wil, moeten dat dan aparte objecten zijn? ?  of bijvoorbeeld stel  een deur die open en dicht kan.. ook een apart object?

280
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 22 juli 2015, 23:39:58 pm »
De straat is weer een nieuw object. Je kunt de straat zelfs in een heel nieuw project maken. Dus een nieuw Blenderbestand en dan later het poppetje er in zetten met append of link. Maar als begin zou ik het alleen als nieuw object doen.

dus je raad af een heel nieuw blenderbestand op te zetten , om bijvoorbeeld een straat te maken?  is dat dan moelijker of?

dus ik kan beter het poppetje een stuk opzij schuiven en in het zelfde blenderbestand de straat te maken?

281
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 22 juli 2015, 21:12:59 pm »
ik heb ook wat gezien over die nla editor?    is er iemand die daar iets meer over kan zeggen?

en ik zag ook ergen zo loop animatie langs een pad?  weet iemand daar goede tutorials over?

net weer een paar tutorials zitten bekijken...  en dan gaan ze naar de action editor... maar die kan ik helemaal niet vinden?
want hun geven zo stukje animatie , bijvoorbeeld het lopen, een naam.....  maar dat kan ik nog niet erg vinden....

ik heb nu lopen , rennen , stilstaan, sneak...  maar nu weet ik op welke frames ze staan....  maar als je hem automatische wel laten lopen langs een pad, moet bijvoorbeeld dat lopen en naam hebben geloof ik....   ik kan ook geen tutorial vinden met een uitleg voor een beetje nieuwe versie van blender....
wat me trouwens wel op viel... dat mijn loop animaties er niet eens zo slecht uit zien...  want ik heb er ook een berg langs zien komen die nergens op lijken....
(ff me eigen kietelen  :-) )

282
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 21 juli 2015, 23:25:06 pm »
weer een vraag...

Als ik nu bijvoorbeeld een straat wil maken, waar hij doorheen wandel , moet ik die straat dan nu in het zelfde object maken?  of kan ik ook in een nieuw vehaal een straat maken, en later het poppetje , met animaties erheen toveren?

283
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 21 juli 2015, 14:35:55 pm »
dus wat moet ik invullen als me animatie loopt van frame 300 tot 331 ?  sorry hoor... maar begrijp het nog niet erg...


en gelijk nog een ander (domme)vraag....  als je nu wil animeren met iets simpels...   pff stel een bal.... in die bal hoeven toch geen botten?
of als ik hem een stok in zijn hand wil geven??   hoe gaat dat?   


284
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 21 juli 2015, 09:01:53 am »
ja dat heb ik gedaan natuurlijk.... 

maar wat ik al zei, de frames die hij speel schuiven op?   dus stel de animatie staat op frame 500 tot 531...  en ik laat die rond lopen....

als ik dan daar met die getallen speel, gaat die opeens frame 815 tot 8... spelen...  en daar staat nix  , dus blijft poppetje stil staan.......
wat moet ik daar in vullen dan om het bijvoorbeeld de helft langzamere te maken?


285
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 21 juli 2015, 00:12:33 am »
Onder de framerate zijn er 2 tal instellingen die maken je animatie sneller of langzamer.
1 van de vele opties.



ik snap niet helemaal hoe dit werkt...
als ik hem bijvoorbeeld op ander getallen zet, verschuiven de afspelende frames?

Pagina's: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 29