Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - swets

Pagina's: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 29
241
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 08 november 2015, 00:01:36 am »
Zet eens bij de instellingen van je lamp Multiple importance aan.
Ook bij World/settings Multiple importance aan zetten.
Bij Render/sampling clamp indirect op 0.50

Render nu nog maar eens een keer nu moeten die vuurvliegjes weg zijn.

kijk dat heeft geholpen... :


242
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 07 november 2015, 01:39:48 am »


ff gras er bij gemaakt....  maar nu krijg ik toch weer puntjes in de ogen.... 
heeft echt iets met licht, en de hoeveelheid er van te maken....
nog eens mee rommelen...   eerst ze muts af maken... en nog een poosje aan de vertexen trekken tot alles een beetje klopt....

243
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 06 november 2015, 23:26:17 pm »
Maak even een blendfile met alleen de ogen en zet die op dropbox dan kunnen we er even naar kijken.

hmmm snap er niet veel meer van....
ben ik dus bezig een file te maken met alleen de ogen er in.... en ik denk voor ik hem online zet ff kijken hoe die er uit zien....

Huh?  gewoon goed...   nog zitten rommelen met allerlei lampen  enz... steeds goed....

dus toen weer terug naar me smurf... en daar is nu ook alles goed...?!?



dus nou ja.. laat maar dus... :-)

244
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 05 november 2015, 22:49:10 pm »
hET KAN KOMEN DOOR DE MIRROR MODIFIER, ALS DE ORIGIN IN HET MIDDEN VAN DE OOGBAL ZIT heb je 2 meshes op een plek. (Sorry caps lock stond aan)

dat oog bestaat wel uit 2 objecten op de zelfde plek... een doorzichtige buiten bol, en een bol waar de oog texturen op ligt... maar zo doet hij het ook in het voorbeeld.....  ?!?

het heeft wat met licht te maken....


nu heb ik een zon gemaakt, en ziet het er al beter uit....  alleen een beetje donker misschien? de ogen bedoel ik?  nog ff kijken of ik dat bete krijg...

245
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 05 november 2015, 00:11:50 am »
bezig met zijn muts....



ik heb de ogen gemaakt met de volgende tutorial:
 https://www.youtube.com/watch?v=b8UH_WU23Io

maar waarom blijven mijn ogen zo stipperig?

246
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 04 november 2015, 21:44:12 pm »
Ziet er goed uit, alleen is het kopje en het lijfje als je het in horizontale plakjes zou doorsnijden niet rond genoeg. Misschien krijg je dit goed door Smooth toe te passen, anders wordt het vertexen verslepen. :)

hij past wel precies op me plaatjes:



maarja  het plaatje wat ik gebruik is het bovenstaande, en dat is dus ook al eens door iemand gemaakt....  maar kon eigenlijk nergens 2 of 3 plaatjes vinden van een smurf....

247
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 04 november 2015, 15:16:23 pm »

Verder zie ik een face met 5 vertexen, terwijl dit hier niet echt nodig is. Bij de buitenste ring om het oog stopt die loop 3 faces voor de neus. die loop kan gewoon doorlopen naar de middenlijn, dan is die polygoon verdwenen.


waarom is het eigenlijk "erg" meer dan 4?


248
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 03 november 2015, 22:30:58 pm »


best lastig...   er zijn zoveel plaatjes te vinden.... maar de tekenfilm smurven? smurfen?    zijn anders dan de stripboek versie.... vooral een goed plaatje van bijvoorbeeld de oren, liefst uit een paar hoeken...

249
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 02 november 2015, 00:14:06 am »




raar koppie he?  zonder muts... :-)

250
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 31 oktober 2015, 02:26:54 am »
Dit kan nooit een smurf worden. Een smurf is smurf blauw deze kleur gaat veel te veel naar paars. Het wordt een Dinges. ;)

ik heb hem al wat minder blauw gemaakt....

kan hem ook groen maken.... dan wordt het een slurf...
https://www.youtube.com/watch?v=kxCX8riHd0A

251
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 30 oktober 2015, 07:41:15 am »
gelukkig... hij word herkend    ;D

252
Onderhanden werk / Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 30 oktober 2015, 00:22:49 am »
Rara wat word het?  ;D



tja... zo maar...  om te oefenen...
kijken of we deze straks ook kunnen laten lopen....

253
Modelleren / Re: zomaar wat (domme) vragen
« Gepost op: 22 oktober 2015, 23:31:27 pm »
pfff  tijdje niets gedaan met Blender... ( te druk met werk)...

nu weer begonnen.... maar ben alweer heel veel van die toetsen combinaties kwijt....
ik heb iets gemaakt, maar daar wil een apart object van maken...

maar hoe ging dat ook al weer...    hebben jullie daar ook last van?

254
Belichting en Rendering / Re: Renderen met portals (quicktip va Andrew Price)
« Gepost op: 01 september 2015, 23:05:07 pm »
handig!

255
Leuterhoek / Re: Blender en CNC (stl's gezocht!)
« Gepost op: 27 augustus 2015, 21:42:01 pm »
waar kan ik ze vinden?   dan kan ik ze eens bekijken....

Pagina's: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 29