Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - swets

Pagina's: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 29
226
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 26 november 2015, 23:37:31 pm »
Toch weer een vraag....

ik heb shape keys gemaakt, en deze wil ik dmv driver aan een bone koppelen....  voor wenkbrauw op werkt het....  wenkbrauw neer wil maar niet lukken?
en volgens mij doe ik het zelfde als deze tutorial:
https://www.youtube.com/watch?v=r6HXF-fWonk


dit blijft bij mij ook rood (althans bij wenkbrauw neer)

   

iemand enig idee wat ik fout doe..

227
Handleidingen / Re: Weer Nederlandse Tutorials op You Tube.
« Gepost op: 25 november 2015, 00:49:27 am »
ff allemaal subscribed ...   ga ze allemaal eens bekijken....

ik kan de engelse altijd wel volgen, maar misschien gaat nederlands net iets makelijker...

228
Animatie en Rigging / Re: Lip sync
« Gepost op: 23 november 2015, 22:18:59 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=z-cJ-Jc460M

ik had deze zitten kijken..... vond ik wel duidelijk...

229
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 22 november 2015, 23:55:34 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=dzyJp_j7jhY

Ik begin op te schieten.....  alleen de handen nog... en ik wil de ogen nog open en dicht kunnen doen... en de wenkbrouwen op en neer.... maar het begin op te schieten....

Ja, bake sound to curve maar het is niet dat je de smurf daar gelijk een compleet dansje mee kunt laten doen. Je kunt wel bv. zijn mond open en dicht laten gaan op het geluid.

ja, ik had die tutorial gevonden met dat lipsync verhaal....
maar ik bedoel... stel je wil animeren op de maat van muziek....  is het wel fijn dat je weet waar de beat in de muziek zit.... kan je dat ergens zien dan?

kan toch nog wat worden.... dat animeren met zulke handen en voeten.....   we zien wel wat het wordt.....

voor een half jaartje blender... vin ik hem best mooi... :-)  ( als je je eigen niet kietelt.....)

230
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 22 november 2015, 15:22:24 pm »
laten bewegen op muziek/geluid....  bestaat daar ook nog iets voor binnen blender?

231
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 21 november 2015, 22:22:25 pm »
Dit is de serie moordenaar uit het smurfendorp....  die zie je nooit in de tekenfilm... :-)

kijken of ik hem dit weekend nog bewegend krijg....

232
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 21 november 2015, 02:40:34 am »


oke... ik geef toe... heeft nog weinig met een echte smurf te maken... ... beetje freaky smurf dit...

best veel werk, om zoiets te riggen..   moet het hier en daar nog een beetje oppoetsen...

233
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 19 november 2015, 12:33:18 pm »
ik snap je.....

ik heb eerst het hele hoofd aan het headbone gekoppeld en daarna de kaak aan het kaak bot....
dus eerst maar eens de kaak los halen van de headbone... 

stom zeg.....

234
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 19 november 2015, 07:44:20 am »
hmmm  had ik gistere avond moeten weten....  ik heb het meeste alweer opnieuw gedaan....  toestand...  maar voor het oefenen is het niet zo erg... alles dubbel doen.. :-)


235
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 18 november 2015, 23:45:15 pm »
toch weer een vraagje ..

https://www.youtube.com/watch?v=k8CGr0aXfhc

ik heb de ondertanden aan dat kaak bone gekoppeld.... maar als ik het kaak bone beweeg, komen de tandjes door de huid heen naar buiten....
wat doe ik fout?

kan trouwens toch opnieuw beginnen.... had dit filmpje gemaakt, wilde alleen dat video programma afsluiten, klik ik ook blender dicht...

die zei nog dat niet alles gesaved was... maar toch klik ik op afsluiten....  stom he...    ;D

236
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 17 november 2015, 21:27:32 pm »
nee ik vind ook dat hij gelijk heeft.... en dat het minder met de originele smurf te maken heeft....   tis ook maar weer een soort van studie...  en omdat ik eigenlijk nooit weet wat ik maken moet had ik zomaar een smurf gekozen..  denk dat ik hem een ander kleur geef, dan is het geen smurf meer....

237
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 17 november 2015, 00:51:39 am »
zeursmurf... ;D

 :D  ja moeten het allemaal niet te serieus nemen.... het is een fantasie smurf....  tis ook gelijk weer een beetje studie....  en er zijn zoveel verschillende smurfen te vinden .....

had beter wat anders kunnen kiezen.... wat duidelijker is....   tis meer om (aan me dochter) te laten zien hoe je zelf poppetjes kan maken voor bijvoorbeeld in spelen of filmpjes....

ik zit ook te denken aan camera tracking... en die smurf ergens rond te laten rennen....   en dan houd ik hem klein... dan zie je ze tanden niet....  ;)

hij staat er nu zo bij... met een texture, bumpmap en shine map....


238
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 13 november 2015, 12:29:47 pm »
Ik heb zitten google-en.... en de film smurfen hebben wel gewone ogen.... de strip zwart stippen...
...  dus ja... maar tis zomaar een smurf...   

nu zie je hem van heel dicht bij...  van verderaf zie je die tanden niet...  dus een smurf heeft geen tanden?
wel een tong....



maar tanden ben ik nog nergens tegen gekomen geloof ik...



toch heeft die op de grond tanden? maar aan de houding te zien vraag ik me af of het een "echte" smurf is?  :D

239
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 13 november 2015, 00:44:09 am »


hij heeft nu ook tandjes, een tong....

240
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 09 november 2015, 16:25:43 pm »
bedankt,

ik ga het allemaal weer eens bekijken!!

Pagina's: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 29