Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - swets

Pagina's: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 29
136
Eindresultaten / Re: Motion tracking in Blender toegepast.
« Gepost op: 29 april 2016, 16:11:27 pm »
https://youtu.be/K1E6DqkuuxY

ik vond het wel leuk om te doen.....

137
Onderhanden werk / Re: Spawn
« Gepost op: 12 april 2016, 22:03:36 pm »
ziet er echt super uit.,...   wordt altijd gelijk jaloers...  :-)

138
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 15 maart 2016, 22:02:15 pm »
@Rozz:"Op een of andere manier vind ik dit een 18+ dingetje geworden."
Maar erg leuk.

ook door het vlees kleurige....   misschien in het groen  lijkt het meer op een luchtbed, ipv een opblaaspop.... :-)

139
Leuterhoek / Re: Blender en CNC (stl's gezocht!)
« Gepost op: 02 maart 2016, 22:57:08 pm »
ik zag dat er ook een Blender Cam verhaal is : http://blendercam.blogspot.nl/

ook eens bekijken...

140
Experimenten / Re: Zijn er behalve Blender ook ORIGAMI fans hier?
« Gepost op: 13 februari 2016, 23:49:03 pm »
bij Origami moet ik toch altijd gelijk aan Bert visscher denken...

https://www.youtube.com/watch?v=-QEGd_AIh98

141
Leden stellen zich voor / Re: Wie ben ik!?
« Gepost op: 13 februari 2016, 02:13:22 am »
tja... ben zelf ook nog niet zo lang bezig.... maar op dit forum zitten echt een paar super goede Blenderaars....

142
Leden stellen zich voor / Re: Hi ik ben Ron
« Gepost op: 13 februari 2016, 02:09:37 am »
welkom...

143
Experimenten / Re: Get the tomato....
« Gepost op: 24 januari 2016, 02:00:36 am »
jaja....  ?!?

144
Over Blender / Re: Leuk filmpje over productie van animatie film
« Gepost op: 11 januari 2016, 23:45:20 pm »
tja... en wij doen al die dingen in je eentje.....

145
Hardware / Re: Cycles GPU rendering nu ook op OpenCL , dus Ati / AMD
« Gepost op: 11 januari 2016, 23:44:19 pm »
ik heb een AMD FX-8350, met 16GB  en een GTX760  .....

maar ook ik heb ff zitten rommelen met Tiles....  en dat scheelt echt een berg.....

146
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 10 januari 2016, 23:49:25 pm »
buurmeisje (18) kwam kijken naar de smurf... die dacht dat hij echt over tafel liep....  ;D 

proberen uit te leggen....  maar ik geloof niet of ze het al echt begrijp.... :-)

147
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 02 januari 2016, 15:34:47 pm »
bedankt heren....  ik ga het weer bekijken.....


148
Onderhanden werk / Re: Ook weer eens begonnen
« Gepost op: 02 januari 2016, 00:02:10 am »
In principe wel. Tijdens het animeren doet het shirt niets natuurlijk maar na het animeren bake je de sim waarbij alle bewegingen van het shirt berekend worden.
Daarna kun je renderen en krijg je het eindresultaat dat je wilde.

Maar houd er wel rekening mee dat de clothsim nu misschien goed werkt omdat de smurf met gespreide armen staat maar dat het reultaat tijdens het lopen niet goed is.
Dit gebeurt bv. als de armemn te dicht langs het lichaam bewegen en/of de smurfmesh misschien wel kleine doorkruisingen heeft. Dan raakt de sim in de war en gaat het helemaal mis.

Hoe kan ik dat shirt anders doen dan?
want ik geloof niet dat dit echt een succes word....
want bij een heel klein stukje deden de mouwen als raar....
hoe doe jij het dan met bijvoorbeeld haar rok?


149
Belichting en Rendering / Re: rendering in cycles
« Gepost op: 01 januari 2016, 22:35:26 pm »
kerst is weer over hoor... :-)

150
Leuterhoek / Re: De beste Blender Wensen voor 2016.
« Gepost op: 01 januari 2016, 14:20:17 pm »
Ook ik wens iedereen het beste voor het nieuwe jaar!

Pagina's: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 29