Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Ruud

Pagina's: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 124
1201
Onderhanden werk / Re: Hair
« Gepost op: 14 februari 2016, 23:29:27 pm »
Ja klopt ik had hem opgezet en geen idee hoe ik het moest modeleren meestal als je bouwende heen gaat zie je plots het licht en wat je zegt wees niet bang om veel loopcuts te gebruiken ze zijn met x edge loops weer zo te verwijderen.
Je moet het wel handmatig toevoegen zodat je overzicht blijft houden en niet aan de gang gaan met subdivide :P.
Als het beest helemaal dicht is loop ik alles nog een keer na.
Ik wilde het ook een rig geven zodat het geanimeerd kan worden.

1202
Onderhanden werk / Re: Hair
« Gepost op: 14 februari 2016, 22:55:50 pm »
Ja dat is het, ik snap topology nu eindelijk een beetje we praten over het zelfde.
Het aansturen van hoe je loopcuts lopen.
Dit beest heeft een ander topology nodig als een mens waar je de kin mee moet nemen en de boven lip, bij de koala zit het te ver weg van elkaar dus niet nodig de rest heb ik vanmiddag bewerkt om minder loopcuts over de y as te verkrijgen.


1203
Onderhanden werk / Re: Hair
« Gepost op: 14 februari 2016, 19:30:35 pm »
Retopology is het stuur van de looplijn welke kant hij uit gaat of besturing hoe je het noemen wilt., tijdens het modeleren had ik gewoon een start gemaakt wel retopology toegepast maar naar de verkeerde kant laten lopen , je kunt werken met beidde tegelijkertijd met modeleren.
Rond de ogen mond of wat je ook neemt is het makkelijker dat de looplijnen synchroon lopen met dit zodat je makkelijk kunt wijzigen.
Low poly is gewoon zo min mogelijk looplijnen gebruiken, Tenminste zo ervaar ik het.

1204
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 14 februari 2016, 15:03:10 pm »
Kruisvaarder :P

1205
Onderhanden werk / Re: Hair
« Gepost op: 14 februari 2016, 14:36:02 pm »
Door het dichtbouwen kom je het teveel aan loopcuts vanzelf tegen(zie vorige foto) en dit betekent dat je de retopology moet aanpassen, ik had teveel lijnen over de y as in de kop van het beest en die moesten worden omgezet naar de z as, zodat je veel lijnen weg kunt halen over de ij as.

Retoplogy is soms lastig door merge en deleten van loopcuts kom je een heel eind en je moet het licht zien waar je mee bezig bent.


1206
Onderhanden werk / Re: Hair
« Gepost op: 14 februari 2016, 13:50:00 pm »
Het dichtbouwen is makkelijk.
Hier is de retopology nog niet aangepast.


1207
Onderhanden werk / Re: Hair
« Gepost op: 14 februari 2016, 13:20:04 pm »
Weer een stukje verder met de koala, door dat er weinig geschikt materiaal is voor een background als hulp is het lastig, tenminste voor mij.


1208
Experimenten / Re: Zijn er behalve Blender ook ORIGAMI fans hier?
« Gepost op: 14 februari 2016, 11:15:43 am »
Het is een moeilijk onderwerp, wel leuk om te zien hoe de oplossingen worden uitgedacht.

1209
Leuterhoek / Re: Robwesseling
« Gepost op: 13 februari 2016, 16:39:02 pm »
In dit forum kun je alle onderwerpen terug lezen en je kunt zien hoe de omgang is, het lijkt me dan duidelijk dat dit een uitstekend forum is.
Tijd dat dit onderwerp verdwijnt.
Die Rob was zeer obstinaat tegen mij nadat ik meedacht met hem , ik berichte dat ik dat niet pik en hij bood zijn excuus aan maar verwijderde berichten en ging toen door naar Rozz om die aan te pakken op een arrogante manier terwijl er 0,0 aanleiding was om je zo te gedragen.
Een mug en een olifant wat dus veel teweeg brengt naar het schijnt.
Jammer dat een rotte appel het zover kan brengen.

1210
Leuterhoek / Re: Robwesseling
« Gepost op: 13 februari 2016, 09:27:46 am »
Er is niets aan de hand Rob vat alles wat je schrijft verkeerd op, had zeker een slechte dag :P

1211
Leuterhoek / Re: Robwesseling
« Gepost op: 13 februari 2016, 00:10:09 am »
Maak je er niet druk om, het ligt niet aan je opmerkingen.

1212
Leden stellen zich voor / Re: Hi ik ben Ron
« Gepost op: 12 februari 2016, 23:10:25 pm »
Het forum is elke dag bezet dus je hebt hier zo antwoord op vragen of mede delingen , we hadden een tijdje een challenge nu weer een make one piece a day en eigen werken waar we elkaar soms uitdagen om aan hetzelfde project te starten.
Werk laten zien is altijd leuk en men kan dan een portie kritiek verwachten lol, wel opbouwende .

1213
Leden stellen zich voor / Re: Hi ik ben Ron
« Gepost op: 12 februari 2016, 22:59:04 pm »
Welkom en je zal zeker wat hebben aan dit forum.

1214
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 12 februari 2016, 22:04:12 pm »
Die ziet er uit om op gegeten te worden, de foto is erg donker dat is jammer .

1215
Modelleren / Re: Hulp bij model
« Gepost op: 12 februari 2016, 14:28:15 pm »
Je kunt ook bij de oogholte een loopcut extrude extra neer zetten zodat de achterkant is gevuld zoals IJp zegt dan vul je het gat dan wordt het wat natuurlijker.

Pagina's: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 124