Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Ruud

Pagina's: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 124
1171
Onderhanden werk / Re: Hair
« Gepost op: 08 maart 2016, 15:12:43 pm »
De 6 edge pole was over het hoofd gezien en inmiddels opgelost, ik ben niet erg actief geweest de laatste weken.
Weer eens gestart de achter poten moeten nog worden afgemaakt.

1.000 samples.


1172
Belichting en Rendering / Re: vreemde schaduw na het maken van mesh from curve
« Gepost op: 08 maart 2016, 15:05:59 pm »
Misschien moet je subdivide gebruiken om je mesh smoother te maken.
Hier kun je de instelling van shadows regelen te hopen dat het helpt.
Onder de material tab te gebruiken op je plane.



1173
Onderbouwde kritiek / Re: Animatie bij gedicht van mijn dochter
« Gepost op: 08 maart 2016, 14:54:51 pm »
Heel leuk gedaan Koos, leuk om te zien.

1174
Over Blender / Re: Kleuren in SVG niet zichtbaar in Blender Cycles hoe kan dat
« Gepost op: 28 februari 2016, 14:01:12 pm »
Ik weet daar niet veel van :-[

1175
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 28 februari 2016, 13:10:38 pm »
En final result door er een plane onder te plaatsen die het licht weerkaatst.
Point lampen geven een mooi effect met uitwaaieren.
en spots is ook mooi maar anders.

Point.
O en het origineel nu alle lampen op wit gezet.







En met spot.








Dat was mijn piece a day van vandaag, of week? :P







1176
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 28 februari 2016, 11:39:42 am »

1177
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 28 februari 2016, 09:33:20 am »
Spelen met licht op de zondag, de cube zelf is grijs.
Het laat zien hoe belangrijk omgeving licht is.
Een spot met elk een andere kleur.
En voor de cube 2 displacements gebruikt met texture zie onderste foto.








1178
Onderhanden werk / Re: Hair
« Gepost op: 17 februari 2016, 14:48:10 pm »
Het model zonder subsurf.
De poten bevatten veel looplijnen , komt mooi uit met tenen maken het beestje is nu redelijk in model op de tenen klauw na en het oog gedeelte en binnen kant mond.
 De voorpoten hebben meer looplijnen en mazzel de Koala heeft 1 teen meer voor :)
De oogkassen  beschikken voldoende loops om het ooglid naar beneden te trekken , met animatie als het lukt.
Eerst de poten maar.



1179
Eindresultaten / Re: Paardenbloem.
« Gepost op: 17 februari 2016, 14:33:13 pm »
Ga je een grasveld maken met meerdere wei bloemen?

1180
Eindresultaten / Re: Paardenbloem.
« Gepost op: 17 februari 2016, 14:30:36 pm »
Ja  dat doe ik nu ook, wat ik aan Reekje vertelde save je texture :P
Dropbox is mooi.

1181
Over Blender / Re: Animatie geluidsgolven in een ruimte
« Gepost op: 17 februari 2016, 14:28:27 pm »
Blender is echt leuk speelgoed, animatie maken is leuk en met dit soort bijdrages zeker.

1182
Modelleren / Re: Hulp bij model
« Gepost op: 16 februari 2016, 21:13:19 pm »
Vergeet je buitenste sphere van je oog ook niet om receive aan te vinken

1183
Onderhanden werk / Re: Hair
« Gepost op: 16 februari 2016, 14:21:39 pm »
Nu de tenen nog en het is dicht en dan nog flink in model brengen.


1184
Eindresultaten / Re: Paardenbloem.
« Gepost op: 15 februari 2016, 21:51:22 pm »
Net als het autootje ik heb alleen nog maar een fotootje telt hier ook lol.

1185
Eindresultaten / Re: Paardenbloem.
« Gepost op: 15 februari 2016, 21:48:46 pm »
Ja ,wel een werk van een tijd terug in de start een 3/4 jaar blenderen :)
.

De data staat op een kapotte harde schijf :(

Pagina's: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 124